Gjest Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Jeg høres sikkert overhysterisk ut. Men pga jeg ikke helt klarer å slappe av og tro at alt er bra, så skal jeg på ny UL i dag. Det har vært mye stress, oppkaving og problemer (J**** arbeidsgiver) den siste tiden og trenger er berolige meg med at den lille har det bra. Har sett en bankende hjerte, men føler jeg bare må se det en gang til.
paper Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Jeg skjønner deg godt.. men,når det gjelder jobb og sånn.Dersom du er sykemeldt fra legen så må jobben godta det..ser noen sliter ifht.arbeidsgiver.Synes det er trasig fordi en sykemelding er tross alt "gyldig fravær". Har man mye korttidsfravær-skjønner jeg det kan skape trøbbel på jobb.. Kos deg med ul,jeg skal på min første til uka!!klem
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Tusen takk! Sjefen er ikke lett å forstå seg på. Fikk en gratulasjon, men fikk også masse annet unødvendig ting. Det gjorde at jeg ble satt litt ut. Jeg skal snakke med legen om ca 14 dager (svangerskapskontroll) og da skal jeg fortelle hvordan graviditeten blir møtt hos arbeidsgiver. Om under en time er det UL. Vet at mange synes det er unødvendig med mange UL. Men når en ikke klarer å slappe av, så er det bedre med en ekstra sjekk istendefor å gå rundt å lure. Blir ikke roligere av å gå å lure. Masse lykke til om ei uke! Klem
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Håper UL gikk fint å at du kan klare å slappe av å nyte graviditeten ;-) jeg var selv på tidlig ul i uke7+3 var godt å se at alt var fint. nå er jeg så rolig å tilbake til mitt gamle jeg å koser meg med å være gravid. håper du også klarer å slå deg til ro. i forrige svangerskap hadde jeg mellom 15-20 UL 5 av di mellom uke 6-15 var tvillingsvangerskap med store forskjeller på størrelsen som jorde at de tok så mange ul. men synes at det var betryggende å se at alt var fint. så at noen har mange ul bør være opp til hver enkelt. dette svangerskapet vil jeg også få tildelt flere UL skal på neste i uke 12 å gleder meg veldig. men blir neppe mer en 4 denne gangen om ikke det oppstår noe spesielt.
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Det gikk kjempe bra. Hjerte banket og det var litt bevegelser. Nå har senker jeg skuldrene, slapper av og nyter graviditeten.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Så godt å høre. Akkurat som meg. Nå skal vi virkelig nyte graviditeten. Vi snk med her inne. Ha en flott kveld. Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå