Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 vet ikke helt i hvilket forum jeg kan skrive dette i så det ble nå her.. Jeg lurte på om dere vet noe om hvordan det er å ta tungepiercing når en er gravid?? Det skal ikke være noe porblem de da, tenkte litt av nå når jeg ikke kan drikke uansett passer det jo fint OG hvordan har dere som har hatt hull i navlen før dere ble gravide gjort?? Har dere hullet enda, eller latt det grodd igjen? Jeg har hatt hull i 5år og tenker litt på det at når magen blir stor om det kommer til å bli stygt? :s
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Tror ikke det skal være noe problem å pierce selv om en er gravid:) Vet de fleste tar ut om de har i navlen, for magen strekker seg såpass at det kan revne. Jeg har hatt en piercing i navlen tidligere, men pga en betennelse så fjernet jeg den. Der piercingen var, kom det et strekkmerke.......
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Var det grod igjen da magen ble så stor at du fikk merke? Jeg er tror kansje ikke min kommer til å gro på den tiden, har jo hatt den så lenge!
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Jeg tok piercing i tunga da jeg var 3-4 måneder på vei. Ingen problemer Navlepiercing skaffa jeg meg for to og et halvt år siden, men tok det ut da jeg var 4 måneder på vei. Jeg kan fortsatt tre en nål eller noe igjennom hullet, men huden utenpå er kjempetynn, og jeg har stygt merke rundt hullet.
Snupi27 Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 jeg tok ut min piercing av navlen da jeg var gravid. du får kjøpt "gravid piercing" som er ekstra lang og tøylig men om du har hatt den i 5 år så gror den ikke igjen med det første. jeg var redd min skulle revne for det ble veldig stramt for huden over hullet om du skjønner men det skjedde heldigvis ikke.. det er ikke like pent som før svangerskapet..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Hi.. Jeg begynner å grue meg til magen blir så stor! off jeg elsker piercingen min, den er som en kroppsdel blitt..
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #8 Skrevet 11. juni 2009 Fikk beskjed om at jeg måtte fjerne tungepiercingen før fødselen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå