Elin snart mamma til 3 Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 www.loppemarked.info samt har sett at det står på zett.no også
mayaya Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2009 Men ser folk egentlig på sånne sider?? Jeg tenkte mer sånn butikken og sånn.. Hehe... Jeg sjekket den loppemarkedsiden, men var liksom ikke noe der for byen her..
Elin snart mamma til 3 Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 haha feil person å spørre om det siden jeg kunne nettadressen , men ja den siden der har mye treff. Har vært litt pr om den derfor jeg visste. Ellers kan du jo bruke sånne info boards på butikkene i nærheten feks Legge ut på fjesbok siden din som en event er jo mulig også å invitere.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Jeg ville laget noen fine plakater som folk legger merke til og hengt opp på travle steder som ved butikker, buss-stopp, kiosker etc. Ville også laget et skilt til å sette opp utenfor garasjen og kanskje et nedi veien også, ved gatekryss eller noe sånt. Jeg ville også ha sendt ut en fellesmail til venner og bekjente med en invitasjon til å komme, det blir både hyggelig og folksomt, og vil trekke flere forbigåere innom. Dessuten vil vennene sikkert kjøpe noe også Kjøp inn pappkrus og lag kaffe. Er du i et ekstra gavmildt hjørne så server noen boller også Blide og fornøyde kunder handler alltid mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå