Gå til innhold

Nøstebarn omslagsjakka... str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker bestille den til lillegutt og ha til høsten vinteren, hvilken str tror dere jeg må kjøpe? Han er 3 mnd nu:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt 74/80:-) Mye fra nøstebarn er ganske stort, det flotte med det er jo at man har det lenge, og ull holder seg jo:-) Har mye fra Nøstebarn selv, hærlige klær! Blir nok endel derfra hos oss også til høsten. Tips: den selebuksa uten fot, med en liten sau på brystet er super, kjøpte den i 86 til gutten vår tidlig i fjo høst, den har han brukt helt til nå!

Skrevet

Den selebuksa har vi og, kjempegod:-)

Var noen som meinte jeg burde kjøpe jakka i 86/, dei brukt den i 74/80 til en baby på 4 mnd. Kan ikkje skjønne det men.

Har hatt den i 50/56 til mine var 2 mnd, super jakke og ser den skal vekk fra høsten av så derfor tenkte jeg og kjøpe nu.!!

Skrevet

Jeg tittet på en i str 86/92 da jeg var innom butikken i Trondheim sist, og den var kjempestor:-) Jeg ville gått for en i 74/80 dersom babyen din skal bruke den fra høsten av, når han er ca 5-6 mnd. Man må sikkert se an om babyen er stor er liten, men for en helt vanlig baby så tror jeg det passer supert:-) Den har du nok gjennom høsten og vinteren:-)

Skal de virkelig at den vekk fra sortimentet, det var trist, skal bli spennende å se høstkolleksjonen da!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...