juligulletmitt09 Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Etter jeg hadde fått litt rier og blitt undersøkt på sykehuset og legen skulle skjekke åpningen kjentes ut som hun prøvde å dytte hele handa inn og dra ut noe, var i hvertfall jævlig vondt, så begynnte å blø etterpå, og i dag så har det kommet mer blod og slim. Noen som vet hvor lenge det kan evnt blø??, er bare snart 35 uker, så vil ikke helt føde enda.
juligulletmitt09 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2009 Er også i litt dårlig form, trøtt, kvalm og vondt i hode innimellom ahr vært det noen dager nå.
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Hva i alle dager?? Det hørtes forferdelig rart ut.. Ville så asbolutt ha snakket med en jordmor om dette, har aldri opplevd at noen har gjort noe slikt når jeg har vært på undersøkelse, og i vartfall ikke når det enda er så lenge igjen til termin!
juligulletmitt09 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 nei jeg har aldtid trudd at når de skal skjekke åpningen at det ikke er vondt, men vet ikke hva hu gjorde får det var rett og slett helt jævlig vondt. Nå trudde de jo at fødselen var i gang men det stoppa helt opp igjen så jeg har ikke peiling.
*toppris* Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 kan det være du ble strippet på kontrollen? i såfall skal du ha blitt spurt og informert om det...
juligulletmitt09 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2009 Det har jeg ingen anelse om, er første gang jeg er gravid, får hun første som skjekket når jeg ble lagt inn så var jeg moden og fått 1,5 cm åpning, og da var det ikke vondt når hun gjorde det. men det er jo ikke meninga at hun skl komme nå er jo bare 35 uker. Må si jeg fikk veldig sjokk når hun andre skulle se etter..
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Det høres jo faktisk ut som om du ble strippet, jeg blødde en del etter jeg ble det bare timer før fødselen med eldstejenta, men det er jo helt hull i hodet at dem skal strippe deg nå når du er bare 35 uker på vei.. Det virker jo ikke logisk i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå