Gå til innhold

Hva tror dere? Må jeg til legen? hi hi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en dør i hodet i stad. Som jeg tidligere hadde tatt av hengslene og selvfølgelig glemt av. Fikk dultet borti den uten å skjønne at det da skulle komme en dør midt i planeten. Au :-l

Fikk spissen rett i bakhodet og blør enda. Kjempekul som jeg fikk iset ned (fortsatt stor). Det skjedde for to og en halv time siden. Vondt i hodet og litt ør. Blør ikke mye, men det slutter ikke heller.

Gjorde og gjør ganske vondt enda.

Hilsen Bridget Jones

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være du må limes litt, så ja, jeg ville dratt til legen..

Skrevet

kan nok være lurt, ja! sjekke om du har knekt skallen eller må sy ;)

Skrevet

Knekt skallen, ha ha. Jeg skal på jobb i morgen, får se om jeg ikke får meg en legetime om det ikke gir seg. Håper det slutter av seg selv da.

Gjør snabla vondt enda.

Skrevet

veel, for å være litt alvorlig da, det er fint mulig å knekke skallen. samboer har gjort det :P var vel mer et brudd da. høres mer alvorlig ut enn det trenger å være :)

Skrevet

Ville tatt en tur - for er det noe som må sys så bør det gjøres så snart som mulig. Au, au, au - god "bedring".

Skrevet

Man kan få skallebrudd/sprekk i hodeskallen og fortsatt være oppegående......! Uansett har du jo tydelig sprukket i hodebunnen, så som de andre skriver, ta deg en tur på legevakten for en sjekk og ev. et par sting.... så er du sikker på at du våkner i morgen :) Sorry. DEN siste var litt stygg, men løp heller ned døren hos legen en gang for mye enn en gang for lite...

DU kan jo ha fått en liten hjernerystelse også, men om du ikke er svimmel, trøtt, kvalm e.l. går det nok bra! Ta i det minste en telefon da :)

GOD bedring :)

Skrevet

Er nok ikke noe som er knekt. Fullt levelig selv om det er vondt:-/ etter noen paracet. Er alene med arvingen så om det ikke har sluttet å blø til i morgen får jeg dra til legen. Flaks og;-p

Skrevet

Ha ha, jeg våkner nok i morgen;-p Tar meg som sagt en tur til legen i morgen om det ikke slutter. Er ikke kvalm, bare litt ør. Men dævelen det gjorde vondt, he-he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...