Tøysetipp Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Fikk en dør i hodet i stad. Som jeg tidligere hadde tatt av hengslene og selvfølgelig glemt av. Fikk dultet borti den uten å skjønne at det da skulle komme en dør midt i planeten. Au :-l Fikk spissen rett i bakhodet og blør enda. Kjempekul som jeg fikk iset ned (fortsatt stor). Det skjedde for to og en halv time siden. Vondt i hodet og litt ør. Blør ikke mye, men det slutter ikke heller. Gjorde og gjør ganske vondt enda. Hilsen Bridget Jones
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Kan være du må limes litt, så ja, jeg ville dratt til legen..
mamarama og lille banan Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 kan nok være lurt, ja! sjekke om du har knekt skallen eller må sy
Tøysetipp Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 Knekt skallen, ha ha. Jeg skal på jobb i morgen, får se om jeg ikke får meg en legetime om det ikke gir seg. Håper det slutter av seg selv da. Gjør snabla vondt enda.
mamarama og lille banan Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 veel, for å være litt alvorlig da, det er fint mulig å knekke skallen. samboer har gjort det var vel mer et brudd da. høres mer alvorlig ut enn det trenger å være
du og jeg og vi to Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Ville tatt en tur - for er det noe som må sys så bør det gjøres så snart som mulig. Au, au, au - god "bedring".
Dotten Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Man kan få skallebrudd/sprekk i hodeskallen og fortsatt være oppegående......! Uansett har du jo tydelig sprukket i hodebunnen, så som de andre skriver, ta deg en tur på legevakten for en sjekk og ev. et par sting.... så er du sikker på at du våkner i morgen Sorry. DEN siste var litt stygg, men løp heller ned døren hos legen en gang for mye enn en gang for lite... DU kan jo ha fått en liten hjernerystelse også, men om du ikke er svimmel, trøtt, kvalm e.l. går det nok bra! Ta i det minste en telefon da GOD bedring
Tøysetipp Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2009 Er nok ikke noe som er knekt. Fullt levelig selv om det er vondt:-/ etter noen paracet. Er alene med arvingen så om det ikke har sluttet å blø til i morgen får jeg dra til legen. Flaks og;-p
Tøysetipp Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. juni 2009 Ha ha, jeg våkner nok i morgen;-p Tar meg som sagt en tur til legen i morgen om det ikke slutter. Er ikke kvalm, bare litt ør. Men dævelen det gjorde vondt, he-he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå