Gå til innhold

Jeg er så lei meg:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en kjempeteit krangel med kjæresten min. Han jobber i utlandet (langt langt unna), så vi snakker i telefonen og på msn nesten hver dag.

Nå hadde vi ikke fått pratet på 3, nesten 4 dager fordi telefonforbindelsen kan være dårlig. Ikke har vi fått tekstet heller. Så endte det altså opp i en superteit krangel og vi avsluttet samtalen.

Nå vet jeg at han kommer til å være uten telefonforbindelse de neste 4-5 dagene.

Blir bare helt knust jeg da når jeg vet vi ikke får ordnet opp, og jeg ikke aner hvordan han har det eller om alt er bra (risikoområde).

Så ender jeg opp med å ringe telefonsvareren hans fordi jeg da i hvert fall får hørt stemmen hans... Og neida, jeg er ikke fjorten, det bare virker sånn:-(

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette en gang, er bare så uendelig trist pg savner han så mye at det skjærer i hele meg når jeg vet at han blir borte flere dager uten telefonforbindelse etter dette,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg igjen beskjed på tlf svarern hans da :)

Si at du elsker han osv, og at du er lei deg for at dere kranglet..

Da føler du deg bedre etterpå!

Skrevet

Jeg prøvde å ringe igjen nå, men nå kommer jeg ikke gjennom i det hele tatt. Og han drar nå, så han får uansett ikke hørt beskjedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...