Gjest Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 "– Noen menn synes dette er en voldsom opplevelse – at babyen kommer, med fødsel, smerte og blod, og de mister rett og slett sexlysten av dette. Enkelte opplever også at det på en måte blir en «feilkobling» i forhold til at skjeden både er til nytelse og nytte, fordi babyen i stor grad kommer den veien også, har jordmor Siri von Krogh tidligere uttalt til Klikk.no." "fordi babyen i stor grad kommer den veien også" i stor grad? Og også? wtf? http://www.klikk.no/foreldre/foreldrerollen/article469595.ece "jordmor" siri, nå er d på tide at du tar deg ei bolle
blirjegsnartmamma Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 hahaha tror jeg må se noen fødselsfilmer.. for jeg har til dags dato ikke oppdaget at babyen kommer noe annet sted i tillegg, om enn i liten grad
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Så når man tar keisersnitt så føder man litt gjennom skjeden og litt gjennom snittet da eller?
blirjegsnartmamma Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Thank you!! Kan du ikke bytte nick til noe med KNEGG?? Det er det jeg leser hver gang når jeg ser deg..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Man føder også gjennom skjeden i tillegg til at den brukes til sex...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå