Mamma Mim Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Min gikk fra sprinkelseng til vanlig seng når han var 2. Sto da opp av senga selv, så da var det like greit å la han få "storseng".
wirre;o) Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 lillewirre er to år og 4 mnd, hun bruker den ennå.
megogdetretrolla Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Mini fikk stor seng til toårsdagen sin.
entil :) Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Dette tror jeg varierer veldig. Datteren vår blir 3 i august og sover i sprinkelseng ennå. Det går kjempefint. Hun er veldig glad i sengen sin og klatrer fint oppi selv men ikke ut igjen Hovedgrunnen til at hun fortsatt sover i den er at vi ikke har plass til noen større seng til henne der vi bor nå. VI flytter i løpet av sommeren og da skal hun få stor seng. Sprinkelsengen skal videre til lillesøster som kommer rundt 1. september.
♥ anonym♥ Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 han var vel ca 2 år og 4 mnd da han fikk stor seng, og det var igrunnen fordi vi trenger sengen til babyen. tenkte at han skulle få litt god tid på seg med den store sengen før babyen "tar" den lille. tok av den ene siden først vi da, så han kunne krype opp og ned av sprinkelsenga. da vard et liksom ikke noe poeng i å vente med stor seng lenger heller.
lilli Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Begge våre har brukt den til like før de ble 3 år.
ormeynglet Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Nr. 1 fikk storseng da hun var 21 mnd. Da klatret hun over kanten en morgen og datt oppå armen sin og knakk den:( Faktisk samme dag som jeg kom hjem fra sykehuset med nr. 2. Nr. 2 fikk storseng dag hun var 18-19 mnd, da hadde hun klatret ut selv noen ganger. Tok ikke sjansen på en reprise fra sist. Nr. 3 er nå 10 mnd og er av den litt roligere typen forløpig iallefall. Håper hun kan ha grindsenga litt lenger enn de to andre.
fru tekopp Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Jenta vår begynnte å bruke den da hun var 2 mnd. Hun skulle få stor seng til 2-års-dagen, men klatret opp på kanten og ble hengende der og kom verken opp eller ned, så rundt 2 uker før bursdagen måtte vi ut og finne ny seng til henne. Ble jo bursdagsgave likevell...
Johan Skrevet 12. juni 2009 #10 Skrevet 12. juni 2009 Gutten min er 2 år og 4 mnd nå og elsker fremdeles sprinkelsenga si. Men han skal få storseng nå, "fordi han har blitt så stor" - sånn at vi frigjør sprinkelsenga til babyen, uten at babyen kommer og "tar" senga hans. Han er SÅ stolt for at han skal få storseng;-)
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 12. juni 2009 #11 Skrevet 12. juni 2009 vår jente hoppet utav grindsengen da hun var 16 mnd, så vi må kjøpe stor seng nå!!!! selv om jeg synes det er litt tidlig :/
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 12. juni 2009 #12 Skrevet 12. juni 2009 snuppa vår fikk vanlig seng i 2 års gave. og det gikk knirkefritt! veldig deilig å slippe å bære henne ut og inn av sprinkelsenga. Hun går ikke ut av senga heller, så det er vi fornøyd med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå