Gjest Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Da begynner ting å ta form skal dere se: Kjolen er bestilt - mangler bare siste tilpassingen - men alt av tilbehør er ferdig. Brudepikens antrekk er på plass og sko til henne. Men Brudesvenn er vanskelig å finne OK antrekk til... Jeg må innrømme at en dress til en liten mann på 2 år til 2000,- er en smule overdrevet... Men jeg har sko til ham da.. He he he Ringene og smykkene er snart ferdige - og jammen gleder jeg meg til å se dem! - Det er jo jeg som har designet alle smykkene, og slipsnål og mansjettknapper til gubben.. Gjestene har bestilt reise og vi har reservert det vi trenger.. Men en ting klarer vi ikke å bli "enige" om.. Ønskelisten... Trenger sårt noen tips. Vi har jo bodd sammen i 3 år nå, og begge kom fra hvert sitt møblerte hjem så vi har det meste av alt... Noenting til og med dobbelt opp. Hva skal/kan man ønske seg da? Hilsen ei som er i bryllupsmodus... Bare 3 mnd igjen nå..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Så moro da, at det flasker seg:-) Gjør alltid det tilslutt. Men lille brudesvenn i sko og bleie?? He he he, det går ikke an å leie dress til han da? Søsteren min gjorde det til sin gutt som var 1 1/2 da de giftet seg. Tror de leide smoking til han:-)) Så gøy med smykker og ringer da. Egendesignet:-) Det er kult. Hmmmm.... kan dere ikke ønske dere reisegavekort? Eller turklær/sko om dere trenger det? Telt eller stormkjøkken om dere er på tur i skog og mark. Musikk/musikkanlegg så kan gjestene spleise. Det er egentlig bare fantasien som stopper. Hadde vi giftet oss nå, ville vi ønsket oss ferdigplen:-)) Lykke til og hold oss gjerne oppdatert underveis.
Iiiiik Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Gavekort på reise er bra eller donasjon til en veldedig organisasjon.
Ronja65 Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Tror du har full kontroll:-) Er sikker på at det blir en flott dag:-) Er helt sikker på at dere også blir enig om hva dere ønsker dere:-)
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 ÅÅÅÅÅH,snart gift jo =))))) Høres ut som om du har full kontroll,så jeg vil ikke komme med liste.Hadde det ikke selv,men fikk så utrolig mye pent. Men hva med å sette opp liste over ting dere ikke vil ha,så ser dere sikkert klarere hva dere ønsker dere,hehe Lykke til videre med innspurten =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Fy søren så flinke dere er da! Skikkelig planlegging kalles dette:-) Kommer til å bli en knallfin dag for dere, garantert:-) Og ønskelisten ja....hmmm...........jeg tenker opplevelser.....ting har man så mye av og det er garantert noen som gir dere flere ting. Men opplevelser! Eller gavekort på reiser....det gir jo gode opplevelser:-) Mer og mer kjenner jeg det at ting betyr så fryktelig lite, mens gode opplevelser gir så enormt mye:-) De lever man lenge på og kan fortelle barnebarna morsomme historier den dagen de kanskje kommer:-) Det er artig!
Gummelillan Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Høres ut som om du har det meste under kontroll!! Dette blir nok drømmebryllupet! Leste forresten om en dame som drev butikk på Grunerløkka med brukttøy og som solgte billige penklær til de små. Hadde visst spesialisert seg på å ta inn smoking og mørkdress til de små babygutta direkte fra utlandet. Husker ikke i farten hva butikken het, men skal forsøke å komme på det og sende deg medling. Stemmer i med de andre mht gave. Opplevelser, reiser, konserter ++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå