ragna79 Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Etter 8 år uten noen form for prevensjon, aldri hatt positiv test før og 1 ivf forsøk lusker jeg meg forsiktig over hit:) Hadde mitt første ivf forsøk hos Hausken nå i mai. innsett 21. mai. Fikk ei kraftig blødning på rugedag 8, så jeg regnet med løpet var kjørt. Orket ikke teste eller noe. Men nå siste dagene har jeg hatt vedig vondt helt nede i magen, og kom fram til å ta en test bare for å ha gjordt det. Den ble jo ikke positiv alikevel Tok en billig test i går, å jammen var den ikkje positiv. Trodde ingenting på det, så tok en til litt senere.. joda, samme resultat. Men trodde fortsatt ikke på det. Derfor tok jeg en test til i dag tidlig, og jammen samme resultatet da også. Billig dritt tenkte jeg, driv og lurer meg sånn. Så jeg måtte ta turen ned på apoteket og kjøpe en clearblue digital. Gravid lyste mot meg. Må innrømme jeg leita litt etter det ikke gravid.. men faktisk sto det ikke der:) Tørr ikke slippe jubelen løs helt enda.. må til legen i morra og ta hcg prøve..hehe. Men ihvertfall intil videre er jeg her inne sammen med dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå