Gå til innhold

Vil jeg gå ned i vekt om.. help!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener 2 timer kondisjon og 2 timer styrke i uken (+ litt sykling til daglig) Spiser ofte, men ikke så alt for masse av gangen, spiser ganske så sunt og.

Men hver lørdag spiser jeg en halv pose potetgull, dip utblandet i kesam og en plate stratos. Ødelegger det hele greia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må innta mindre kalorier enn du forbrenner, ellers går du ike ned i vekt. Så får du regne det ut selv.

Gå inn på vektklubben.no, der kan du gratis registrere hva du spiser og hvor mye du trener. Så ser du raskt om du er på riktig vei=)

Skrevet

2 timer kondisjon i uka vil nok bare vedlikeholde, kanskje gi en liten reduksjon.. kommer litt ann på hvordan du spiser.

Vil du ned i vekt så sats på iallefall 3-4 økter med kondisjon.

Hva med å ta en halvtime med kondisjon før en halvtime med vekter de to vekttimene i uka?

Skrevet

Jeg gikk ned selv med mye helgespising, men er det slik at du ikke går ned, så kan du jo enten bevege deg mer eller begrense inntaket på lørdager. Kan jo være en hele ekstra dag med kalorier du får i deg av denne snopspisinga.

Skrevet

Trodde man skulle kombinere styrketreningen og kondisjonstreningen jeg!

Skrevet

hei, jeg har gått ned 15 kilo nå, ca 750 gr i uka... skal ned 5 til, å når snart målet mitt=)

jeg har spist generelt små måltider. knekkebrød , byttet ut alt til fullkorn.. når familien har burger til pommes fritzen har jeg tatt kylling file. å spist små porsjoner da. fylt på asjetten med masse grønt...

men på LØRDAGER er det fest i stua, da spiser jeg absolutt alt jeg vil hele dagen=) nå har magesekken vent seg til lite mat, så det holder med 2 troyka og potetgull + dipp til kvelds. spiser masse middag, og en god frokost med fine rundstykker med masse smør=)

det er ukedagene som teller.. kos deg en dag i uka, å spis lite ellers så vil du gå ned i vekt

Skrevet

å for ikke å nevne, de kiloene har rast av meg uten trim. har riktignok ett aktivt yrke, og sitter sjelden stille i sofaen hjemme.. men jeg trimmer minimalt--

du skal trene lenge for å forbrenne masse kalorier, så det viktigste er kosten=) har du enormt lyst på en sjokolade, kan du droppe middag, ta ett knekkebrød i steden. og spise denne sjokoladen. alt kommer ann på kaloriinntak

Skrevet

Tusen takk for tips! :) Håper jeg går ned i vekt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...