*Timulia* Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hvordan kan de være så effektive? Hva må man gjøre selv?
*Timulia* Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2009 Å??? Jeg vet om et par som har gått ned massevis på dem??
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Du kan hvertfall ikke bare ta tabletter å tro at det virker Det skal jo redusere lysten på mat og snop.. Og man bør nok være litt aktiv og ikke bare sitte i sofaen og tro de skal funke ) Og legge om til sunt kosthold Jeg brukte de en mnd, ble innlagt med alvorlig nyresvikt. Følte heller ikke at de hjalp så veldig mye utenom at jeg var innlagt i 14 dager med intrevenøs og uten mat (kastet opp alt som kom min vei).. Ikke gikk jeg ned heller på de 14 dagene (noe forkortet historie ) Men for all del, noen funker de på og noen ikke.. Alt i alt så er det nok kosthold og trim som må gjøres noe med
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Jeg gikk ned 10 kilo på dem. De virker stimulerende på noe i hjernen, som gjør att man skal miste lysten på mat og godteri... Dette fungerte kjempe bra hos meg, men man mister nesten lysten til å spise noe i det hele tatt... Og når jeg begynte på de igjen nå, så funket dem ikke, så det er nok ikke like effektivt bestandig... Og jeg fikk veldig høyt blodtrykk av de...
Heaven har født::) Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Jeg gikk ned 30 kg på de, og eneste bivirkningen jeg fikk var munntørrhet. og selv om å få høyt blodtrykk er en bivirkning, gikk mitt ned. Noen år senere gikk jeg opp igjen mye pga noen medesiner, prøvde reductil igjen etter det men da virka de ikke. Har gått gjennom to svangerskap yil nå, og prøver de igjen nå og har gått ned 5-6 kg, gått inn 7 cm i livet, 3 cm i lårene og 2 over rumpa på 3 1/2 uke. Og jeg har hverken endret kosthold eller trent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå