*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Jeg får det ikke til å gå opp:( Vi skal ha 40 gjester og har rundebord. Synes dere at de som kommer i par skal sitte sammen eller skal jeg blande litt?? er så usikker...
Hildemor fra vest Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Ikke lett det der nei. Jeg synes at par skal få sitte sammen så langt det er mulig. Vi skal ha 85 gjester og E bord så da er det kanskje litt lettere. Kjekt å mikse familie og venner fra begge sider;-)
Pysjen Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Vi skiller parene. Partneren sin ser man jo hver dag ellers, så synes det er unødvendig at de skal sitte siden av hverandre. Litt av tanken er jo at de skal bli kjent med nye mennesker på tvers av familiene.
Hildemor fra vest Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Synes at et bryllup er en så romasntisk setting at det da er godt å ha sin kjære å holde litt i hånden. Plasserer kjendte og ukjendte over bordet og ved siden av heller vi;-)
Prins&Prinsessa Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 syns par skal sitte sammen. vet værtfall at jeg hadde ønska det. men er greit å mixe begge familiene litt med venner også. Men er vanskelig. Du må bare se hvem kan sitte sammen,hvem kan ikke sitte sammen. Da jeg fikset dette skrev jeg navnet til alle på en liten lapp for seg selv også en STOR tening av bordene og plaserte og mixet. satt en hel kveld med det og gjorde noen små endringen etter det
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2009 Jeg har laget ett forslag nå med par:) Problemet mitt er at min familie er mye større enn hans, derfor blir det så lett at det ikke blir bra mixa:( Men det blir nok parvis synes det virka lettere og de som kommer single får heller en "ny" partner ved bordet:) Synes fortsatt det er utrolig vanskelig å komme frem til en plan jeg er 100% fornøyd med. Får bruke dagene fremover på å komme frem til noe bra:)
Andremann snart? 3.pp Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 Ja dette er ikke lett!! Vi tenker å plassere par sammen (selvfølgelig?) og deres barn sammen med dem naturligvis. Ellers er mannens familie også mye større enn min, så det blir liksom små enheter fra hver familie om hverandre. Vi skal jo ha sommerfest med koldtbord, og ønsker ikke å sitte stille hele tiden, så da får jo forhåpentligvis alle snakket med alle:)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 11. juli 2009 #9 Skrevet 11. juli 2009 Skikk og bruk sier at de som er gift skal splittes opp,og de som er forlovet skal sitte sammen. Vi følger den regelen, pluss at vi prøver å blande familiene litt. Vi inviterer med barn, så der det er f.eks. 2barn-så sitter 1 barn med hver av foreldrene. Har laga til et rom vedsiden av så de får springe fritt frem og tilbake fra bordet..pluss vi har koldtbord..så det blir en avslappa og løs tone selvom de blir blanda litt. Det er jo det som er kjekt med bryllup, bli kjent med den andre familien:) MEN med vennepar som kanskje ikke kjenner noen der i det hele tatt,plasserer vi dem tett sammen(ikke vedsiden av hverandre,men sånn at de fint kan prate med hverandre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå