Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Nivin Noelle, Noelia Noor, Norah Naomi, Noemi Nelia Nydia
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Ikke Nydia vel? Sorry ikke meningen å dissè navnet, men det ble alt for etterlingnende av Lydia. Men Nelle (Nell) Nadine
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Nydia høres ut som en skrivefeil... Hva med Ninia?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 det var en jente som gikk på skolen min som het Ninja, hun er bare vakker! Og de fleste synes bare det var kult, vet ikke om noen andre i norge som heter det.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Jeg tenkte at Nydia var en fin oppkalling etter mammaen som heter Nadia. Med trykk på y-en synes jeg navnet var kjempefint
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Alle heter Natalia/Nathalia/ Nathalie/Nathaniel.... Boooring!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 Kankje mange som heter nathalie, men jeg synes ikke det er så mange som heter Natalia da. Ikke her jeg bor iallefall..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #11 Skrevet 10. juni 2009 Nora Nattalie Nattalia Nina Nadia Nikoline Nelle Nelly Nancy Nicki Nickita Noria Nadine flere forslag, om ikke alle er like fine:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #14 Skrevet 10. juni 2009 Hva skjedde med Nina og Nora (uten H...Blir så "indisk" med h, og om både du og pappan er norsk passer det liksom ikke) Ninni (selv om jeg får litt vel mye assosiasjoner til Stoltenberg der....Mer enn Cæsar i hvertfall) Nadja er fint,- men litt for "russisk"... Snes navnene du ramser opp er for "utenlandsek " jeg..Vi har jo så mange "Norske" navn og jeg synes det er fint at navnet sier litt om opphavet til folk...Har man latinsek aner, så kan man gjerne kalle barnet et latinsk navn,- være stolt av sine "spesielle" røtter..Men om man ikke kan knytte det opp tl noe slik, så blir det feil... Men må innrømme at det ikke kommer mange "norske" navn p åN in ni hodet mitt akkurat nå...Finnes det virkelig så få???
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #15 Skrevet 10. juni 2009 Nadine Nancy Nanna Naomi Natasja Nelly Nia Nikoline Nicole Nille Ninett Ninni Norma Norun
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #16 Skrevet 10. juni 2009 Nora og Nikoline er de fineste j-navnene på N.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #18 Skrevet 10. juni 2009 Nora (uten h) er nydelig og hadde jeg hatt en mann fra midtøsten hadde jeg valgt Nourihan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå