Gå til innhold

kan ppiller ødelegge foster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er kanskje gravid, litt tidlig, går fortsatt på ppiller. men mensdagen har ikke kommet enda så liten vits med gravi test..

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! jeg tok angrepille da jeg alt var blitt gravid, viste det seg. Det er like mye hormoner i en slik som i flere brett med p-piller. Har en velfungerende, normal 7-åring som resultat av det. men hvis du TROR du kan være gravid så hadde jeg droppet pillene helt til mensen evt kom. Ingen vits i ta de med viten og vilje om du kan være gravid, for direkte sunt e rdet vel heller neppe

Skrevet

Så deilig med et nytt troll..

Nei, det kan ikke ødelegge fosteret..

Det er ufarlig.

Men slutt likevel hvis du finner ut du er gravid ;)

Skrevet

er du tilbakestående? selv om din unge ble bra vil ikke det si at alle blir det. hun spurte om det kan sje. å d kan de. så hold kjeften din

Skrevet

litt forskjellig svar her. Nå er det 5 dager til mens.

Vet ikke hva jeg gjør.

Skrevet

d er jævli usansynli at fostere er ødlagt så slutt å mas

Skrevet

Tilbakestående er jeg på ingen måte. Men det er et spørsmål som tas opp frekvent i legespalter og tom omtales i svangerskapsbøker- det står ettertrykkelig hver gang at p-piller ikke er skadelig for et foster. OK? Alle vet allerede nå at KnakkSeg er gode, gamle Yppert, så ingen tar han uansett seriøst.

Skrevet

hvis du har lest flere steder at det ikke er farlig så må du være tilbakestående om du da ikke forstår at det ikke er det, og kommer hit å spørr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...