Gå til innhold

ul i morra, veldig spent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ul i morra ettermiddag, er kjempespent.. Lurer helt seriøst om det kan være to der inne... Magen er kjempediger. ( i mine øyne i vertfall) Håper på at det bare er en der, trur det blir vel heavy dersom jeg plutselig blir 4-barnsmor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde samme følelsen selv har tvillinger fra før da fikk jegikke mage før uke17 ca denne gangen kom den med en gang å den var svær! men var på UL i går å det var en liten spire der. blir spennende å håntere en baby denne gangen. å kansje få litt søvn de første 4årene denne gangen. hehe

Skrevet

Hei abs123

Så i et innlegg lenger nede at du også fikk tidlig mage!! og at dette var ditt 3 svangerskap!? :-)

Det er mitt 3 svangerskap,

Første fikk jeg mage i uke 12 (tvillinger)

Andre fikk jeg mage uke 10, Jente snart 6 år

Og nå snart 6 år etter gravid igjen og STOR mage i uke 6.

Husker du hvordan det var med deg? Skal også å på tidlig UL, bare for å avdekke om det er en eller to der inne... nå vet jeg ikke lenger selv. Men da jeg venten tvillingene første gang, hadde jeg følelsen. Nå har jeg en følelse av at det ligger en liten gutt i magen min!! :-)

Skrevet

Hei

Med nr.1 fikk jeg ikke mage før rundt uke 17, hadde så vidt litt mage på ul.

Med nr to kom den litt tidligere, kanskje uke 12--14

Denne gangen kom den rett rundt slutten av uke 5. Er vel 8+3 i dag og har brukt mammabukser i snart to uker...

Håper at det bare er en der inne.. vet ikke om jeg er klar for to..

Men merker at det meste er veldig anderledes denne gangen.. Gikk tur her en kveld og tenke plutselig at "når de to er født så kan jeg"...

Svigermor har hele tiden sakt at det er to, og man blir jo ofte påvirket av de som er rundt en, men har vel ikke helt trua på at d er to.,.l

Skrevet

Da var ul overstått, og der var det et bitte lite bankende hjerte. Fikk tilbud om vidre utredning på Rikshospitale fordi vår minste har hull i hjerte. Takket nei til det foreløpig. velger å avvente til den ordinære ul for å se om alt står bra til da.

Skrevet

:-) så deilig!!! :-) Sa de noe om magen din? Jeg fikk brev i dag ang time til UL, den 30 juni. Vil da være ca 8+6. Gleder meg!! Er litt usikker på om jeg ønsker en tidligere time, pga størrelsen på magen min!

Hvor langt er du?

Skrevet

var veldig godt å se et bankende hjerte. den lille var ikke mer enn 11mm langt, og etter legens beregning er jeg ikke mer enn 7+2, jeg hadde regnet ut at jeg var 8+3.. men jeg avventer å endre termin før jeg er på neste ul i slutten av august. De sa ingenting om magen, det er vel slik at noen bare plutselig får stor mage, har lest et sted at d er hormonelt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...