meg og min Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Jeg vil både høre gode å negative erfaringer om muligt:)
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Den virker ihvertfall. Jeg gikk ned 8 kilo på 7 uker. Men så fikk jeg omgangssyken, og da bare må jeg ha knekkebrød og cola. Klarte ikke komme meg igang igjen desverre. Er nok litt for glad i brød og poteter:( Men kjøp fullpakke hvis du skal begynne. Da får du vitaminer, boka, som må leses, og tilgang til forumet, og det er utrolig bra å ha. Pluss bakemix tror jeg
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Fikk en kickstart på vektnedgang, så stagnerte det. Litt mye styr med dietten, synes jeg. Dessuten fikk jeg en lei og ikke så uvanlig bivirkning - to svære pussbyller som det gikk uker før jeg ble kvitt. (Er visst noe med avfallsstoffer som skilles ut..)
"Frostpinnen" Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Jeg har god erfaring I mitt første svangerskap la jeg på meg veldig mye som jeg ikke greide å ta av før nestemann var på vei... jeg er nok en av dem som hverken har tolmodighet eller viljestyrke til å trene meg ned i vekt...Eller hadde! Alt var så mye tyngre når jeg var tyngre Fra mai i fjor til juli gikk jeg ned 12 kg jeg følte meg da mye gladere og fornøyd med meg selv og begynnte å spise mere normalt igen, men fortsatt ikke potet og ris men veldig grovt og fiberrikt brød og ikke store måltid..bare akkurat passe Startet også å trene 2 ganger i uken. Frem mot ul gikk jeg ned nye 6 kg! Tilsammen har jeg tatt av meg 18 kg! Skal sies at eg har tiltider følt meg dårlig mens jeg spiste ketogen kost (svimmel og kvalm) men det har alltid gått over etter kort tid. Jeg hadde ikke greid å komme meg tilbake til mitt gamle uten ketolyse.
meg og min Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2009 hva er pussbyller? hvor fikk du dem?
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Store hevelser i huden, størrelse med plommestener e.l., fulle av verk. En i lysken og en på haka:-(
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Kun positive erfaringer. Jeg tåler karbohydrater dårlig, så for meg og min kropp er den en perfekt kur, før omstendig kostholdsomlegging. Gikk ned 11 kg på 12 uker. To kom tilbake (vann...dette står nevnt i boka til Torkil). Sett deg godt inn i opplegget før du begynner. Det er ikke noe hokuspokus, men du må vite hva du gjør og følge kostholdet til punk tog prikke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå