Gå til innhold

Forslag til en billig romantisk ferie??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst til å finne på noe med samboer i ferien siden dette blir siste sommeren hvor vi har muligheten til å bare være 2. Vi må på en slags ferie med barna hans også, i tillegg til alt utstyr som må kjøpes til baby blir det ikke igjen så mye til bare oss.

Glad for alle forslag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter... Jeg og er nygjerrig på gode ideer... :)

Skrevet

Hva med feks langhelg i Stockholm eller en liten dansk landsby et sted? Jeg og sambo skal på bilferie rundt om i landet, men vet ikke helt verken hvor billig eller romantisk det blir :)

Skrevet

Telttur...

Forutsetter godt vær, god planlegging og at dere liker dere utendørs.

Finnes ikke noe mer romantisk enn bålkos i midnattsol helst ved havet med bølgeskvulp og en liten bris til å holde myggen unna ;-)

Skrevet

signerer eljaxon... en helgetur til en storby blir fort dyrt da reise, hotell, reise til og fra flyplass, transport i by, mat osv er kostbart i sin helhet!

Lag bål, ha med deig til pinnebrød, en alkoholfri hvitvin/rødvin (du er trolig gravid hehe..) noen luftmadrasser slik at du sover godt og kos dere på tur!

:)

Skrevet

øya godtland utenfor sverige er det koseligste stedet jeg har vært i alle fall. man kan sove i telt ;)

mye fint og se. dryppstensgrotter, raukestrennder, botanisk hage og en fin gammel ruin landsby med koselige restauranter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...