Gå til innhold

folk som klager på ungene sine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at det finnes noen mødre som alltid klager på ungene sine.. Uttalelser som "Åh, han er så slitsom og sutrete for tida..." "Ungen skulle opp klokka 05 idag også..." "Blir så lei av den jamringa hele dagen", "Skal sutte på puppen hele jævla natta.." osv.. Jeg har oppfattet at det er de samme personene som klager på ungene sine hele tida. Ei i barselgruppa er ekstrem, ungen høres ut som den utspekulerte jæveln...Jeg oppfatter han som en normal unge.. Noen blir aldri ferdige med å klage på hvor slitsomt det er å ha barn og det irriterer meg! ALLE foreldre opplever våkenetter, skriking og sutring iblant.. Sånn er det bare...Nytter ikke å prøve å konkurrere i hvem som har "verst" unge..Irriterer meg at flere ikke er mer fokusert på alt det POSITIVE med å ha barn og fremmer dette istedet for alt det negative..Jeg tror faktisk at ungene kan bli sutrete og vanskelige på grunn av at mødrene snakker om det hele tiden. Det blir en vond sirkel og kanskje ungen ikke får den kosen og nærheten den trenger siden den hele tiden er så misfornøyd?? Har lyst til å si dette direkte til henne, men det tør jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen er sikker slik for at folk skal synt synd om dem.. gi dem oppmerksomhet.

men noen sier det pga frustrasjon..

Skrevet

jeg har aldri opplevd våkenetter, skriking å sutring. men så er min unge perfekt da, ikke dysfunsjonel som andres grinjævler

Skrevet

kan ha godt å kunne beklage seg litt vel, er en sliten må en kunne snakke om det? (selv om "alle" andre har opplevd det samme.)

Bedre å slenge med kjeften om det til venninner enn å la det gå utover ungen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...