Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Andre innlegg ofte med intresant innhold, får null svar og ingen interesse. Hva er det med teppe diskusjonene som engasjerer så sterkt? Je bruker ikke teppe over vognen, men nå er jo ungene store, i barenhagen henger de tepper over vognen. Og naboen bruker teppe over vogna. Skal jeg liksom bry meg, og engasjere meg sterkt. All erfaring tilsier at det neppe er DØDSFARLIG, så så veldig provoserende er det vel ikke. Hva går jeg glipp av her?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Det er nok fordi det er mange som kjenner seg igjen i det innlegget. Du har de som gjør det og de som ikke gjør det. Og da blir alle engasjerte. Men hvis et innlegg handler om sminke, "er jeg gravid" osv så gidder nok ikke alle å bry seg. Jeg gjør i allfall ikke det.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 jeg toro også det er for det er egentlig ingen som blir mobbet i den diskusjonen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Det ER faktisk spebarn som har dødd av at det har hengt tett teppe foran vognen i varmen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Ja, men det er jo hvis vogna står mitt i sola, og ungen blir liggende alene hele dagen, og man SYR teppet fast..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå