Gå til innhold

hvor store dyner har deres 1 1/2 åringer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om om det er på tide å bytte til dyne nr 3.??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi byttet til juniordyne for et par måneder siden.. Men så er småen stor for aldreren da.

Skrevet

Tvillingene mine er 16mnd og vi har brukt juniordyne i en måneds tid nå...

Skrevet

jeg har dyne nr 2 nå, (om det er rangering etter str du mener). jeg vil kjøpe nr 3 nå snart, for hun klarer alltid å komme seg vekk fra synen, og når vi legger oss er hun kald om hun bare går med body. så lurer på om vi skal kjøpe en nye en, gjør jo ikke skade :)

Skrevet

Vi har juniordyne til vår 1 1/2-åring. Byttet allerede da hun var 6 måneder. Syntes den i størrelsen under ble som en liten lapp å regne. Hun er ikke stor for alderen.

Skrevet

Jenta vår på 19 mnd har framleis str 80x100. Med tanke på at sprinkelsenge er noko slikt som 60x120 synest eg syne på 100x140 blir alt for stort der oppi, skjønar ikkje heilt at ungen får plass då eg ;o)

Juniordyne kjem samtidig med stor seng her.

Skrevet

Vår er 14 mnd og har 100x140 (juniordyne) oppi sprinkelsenga si. Blir ikke dårlig plass i det hele tatt:) 80x100 bare sparka han av seg og ble kald...

Skrevet

Sønnen vår på 20 mnd har 140*200 dyne i sprinkelsenga si, koser seg godt med den:) Og han har god plass til seg selv også:)

Skrevet

15mnd og 80x100cm. blir ikke lenge til vi bytter til juniordyne.

Skrevet

er 18mnd å bruker størrelse nr to. den begynner å bli litt liten nå men passe godt når det er så pass varmt.

blir nok bytta over til junior dyne til høsten når det blir litt kaldere.

Skrevet

Vi gikk fra den første dyna å rett til nr 3 (junior dyna)

for hun brukte den 1 ganske lenge.

Fikk juniordyna i fjor jul å da var hun 7mnd.

Stor ja,men d gjør jo ingenting..

Nå når d er varmt har hun kun nattas, å et sengtøy oppå henne..

Skrevet

Bruker fortsatt dyne nr to til vår gutt på 20 mndr, men så er han veldig varm av seg når han sover, og det er sjeldent han har den noe særlig over seg mer enn akkurat når han skal sovne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...