Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hvor lenge er det da "akseptabelt" å vente med å svare?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Du må jo bare vente til du får svar. Kan være mange grunner til at det tar tid før folk svarer. Hva er det du mener egentlig?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 spørs jo hva du spør om da.. Typ: "Er du hjemme i morgen og setter på kaffe til meg i tolvtida?" Så bør man svare i dag.. Men er det slik: "Skal vi ta en tur på Tusenfryd med barna i løpet av sommeren" kan man vente helt til slutten av juli med å svare... Dah...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Dersom det er noe viktig: RING! En er aldri garantert noe med meldinger... Folk leser de, tenker de skal svare senere og "senere" er alt glemt. Hvis ikke, så er en dag eller to ganske greit. Er det viktig nok så ringer du og spør om det du vil. Eller kanskje du bare sender meldingen på nytt?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Litt klønete formulert, men sånn går det når jeg bare skriver ned det jeg tenker i øyeblikket.. Er invitert på en fest på lørdag til en kamerat, fikk melding på mandag.. er litt usikker på hva jeg skal. Er det frekt av meg å ikke ha svart til nå? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå