Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt to forsøk nå og er veldig alene føler jeg, forrige gang gikk jeg på pergotime fordi jeg ikke fikk eggløsning måneden før, jeg startet 5 dag og tok dobbel dose i fem dager, 12 dag viste det at jeg hadde to folikler på 17 og en på 13 mm, fikk en eggløsningssprøyte, satt den samme kveld og ble innseminert 36 timer etter. Poenget er at gynekologen jeghar gått til ikke har så mye erfaring fra inseminasjon, eggløsninssprøyter etc, høfelig og ønsker meg likke til men jeg har liksom ingen følelse av at han helt vet hva som foregår. Og nå var det bom nr to og jeg vet mange prøver mange fler ganger før det går, men jeg ønsker bare å være sikker på at jeg gjør det som er riktig.

Jeg testet i dag, negativ, men har kjent det i halvannen uke, hevaye menssmerter, så jeg har ikke trodd, selv om ønske var der at jeg endelig var gravid. Nå lurer jeg på hva jeg gjør videre, bør jeg kjøre på ny pergotimekur med en gang eller bør jeg vente til neste syklus eller hva? Føler meg liksom til bry hos gynekologen, burde kanskje finne en ny, men det er ikke så veldig mange i byen her jeg bor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Huff da... det siste vi trenger er å føle slik som deg.

Du må bytte gyn. så du for en lege som kan dette og som du føler og vet gir deg den beste ekspertisen.

Bor du i Oslo foreslår jeg Aleris - og en av legene der - de er flinke alle sammen. Dr.Magnus eller Andresen. Jeg er superfornøyd med Dr.Magnusen. Han har avtale, dvs. du bare betaler egen andel. Men du må ha rekvisisjon fra din fastlege til dem.

Lykke tiL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...