Gå til innhold

Hjeeelp....hva gjør jeg nå tro!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat oppdaga at jeg er gravid igjen! Har gått på p-piller med det hjalp jo fint lite tydeligvis! Har to på 3 og 1 år fra før. Har ikke en veldig forståelsesfull sjef, hun mener å få barn er noe tul. Går på antidepressiva for en depresjon. Har ikke veldig god råd. Alt peker jo mot abort.....men uff....har ikke lyst til det jeg! Noen som har noen gode råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: Hva sjefen din eventuelt måtte mene trenger du ikke å tenke på. Vi jenter er ofte så opptatt av å være alle til lags at våre egne øsnker kommer langt ned på prioriteringslista.

For det andre: Det er vel slett ikke sikkert at det beste for å få bukt med en depresjon er å ta abort.

For det tredje: Dårlig råd er dessverre noe de fleste sliter med i perioder av livet, men det retter seg som regel i løpet av noen få år så lenge man er i arbeid.

Konklusjonen blir slik jeg ser det at det ikke er noen spsiell grunn til at du skal føle deg "tvunget" til abort. Dersom du ikke øsnker å ta abort så la være. Du vil neppe komme til å angre på at du beholdt barnet, men det samme gjelder ikke dersom du tar abort.

Skrevet

tröste tröste lilla gumman=)

sitter her og syntes veldig synd på deg nå.

men hvorfor tenke på sjefen din?

det er lover og regler som beskytter deg mot sjefen.

kan forstå deg med dette angående dårlig råd, men

hva kjenner du inni deg da?

er det slik og forstå at dere har dårlig råd akkurat nå men fremover blir det bedre?

jeg vil ikke sitte og gi deg moralske peke pinner men heller pröve og hjelpe deg med å tenke hva du heller önsker inni deg.

det er ikke bare bare å gå bort å ta abort:

lykke til gumman=)

Skrevet

sjefen min var ikke veldig glad når jeg fortalt at vi skulle ha yngstemann og at jeg kom til å bli borte litt. Itillegg var det er ganske komplisert svangerskap så jeg ble sykmeldt ganske tidlig.

Det med penger kan ikke bli verre enn det er nå så det blir jo da bedre etterhvert.

Jeg har jo ikke lyst til å ta abort, men føler at alt er så feil med tanke på jobb og penger. Og jeg tror nok familien min også vil steile ganske så hardt! Er vanskelig det her altså!

Skrevet

er du sammen med barne faren?

hva tenker og sier han?

det er jo deg og evt han som må ta avgjörelsen sammen.

hadde jeg sittet i deres sitvasjon så hadde jeg tenkt meg om flere ganger för jeg gikk bort og tok abort.

hvor gamle er du/dere da?

å jeg kan forstå dette med sjefen din og det lille du har skrevet.

og jeg syntes virkelig synd på dere gumman=)

c

Skrevet

Jeg er sammen med han ja, han er også faren til de to jeg vi har. Har ikke fått sagt noe til han ennå! Han kommer ikke hjem fra jobb før i morgen så skal fortelle han det da! Jeg er 25 og han er 29!

Er ikke lett å tenke på en abort! Synes liksom at det allerede er litt stas....etter bare noen timer!

Skrevet

det er jo bra at dere er to om dette da=)

grattis =)

nei det er ikke lett og tenke på slike saker når man egentlig blir glad for dette,men må også tenke på abort oppi det hele.

å for å si det litt sånn: dere blir jo ikke yngre med årene dere heller da(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...