gutt + knøtt i magen Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hei! Eg er i dag 27+1. Skal reise til Bulgaria på fredag. Var til legen i dag, blodtrykk var normalt, men urinprøven viste +1 på protein. Vart litt stressa av det. Legen meinar det ikkje er noko som tilseier at eg bør vera heime. Kva tenker de? Likar ikkje at ikkje alt er som det skal... Håpar på svar
Mamma_til_isabella Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 +1 er ganske normalt å ha! Jeg har hatt det i hele svangerskapet...det kommer av utflod.... Så lenge alle andre ting er bra er det ikke noe farlig.. Det skal gjerne opp på +3 før de begynner å ta det alvorlig og da må andre ting som ødem,blodtrykk og form taes med i beregningen! Så reis og kos deg:-)
gutt + knøtt i magen Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2009 Tusen takk. Godt å høre at fleire har det. dette er nr 2, så alt som ikkje var tilstede med nr 1 er skummelt, og eg får heilt hetta... Rart at eg skal bekymre meg meir med nr 2 enn med nr 1, men sånn er det visst med meg
Øyboeren med to små <3 Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 enig med charlotte, ingen ting å uroe seg for.! reis og kos deg masse du..!
Mamma_til_isabella Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Tenker du veldig på det så kan du jo levere inn ny prøve i morgen feks! Tips er å ta med seg sånn intimvåt serviett og vaske seg med rett før du tar prøven. Bruk hendene og hold leppene litt fra hverandre og tiss først litt som du ikke tar med og bruk det midterste til prøven hvis du skjønner....Da blir den som regel ren:)
gutt + knøtt i magen Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2009 Ok. Tusen takk skal du ha. Vert roligere når eg hører at det er fleire som har det slik. At det er tilnermet normalt, og ikkje berre legen som ville roe ned ei nervøs mor. Det hjelper alltid å høre frå andre gravide her innpå. Har ikkje så mange venninner som er gravide, så det er ikkje så mange eg kan snakke med om dette. Og desse mannfolka er gode og kjekke, men forstår og veit og interesserer seg ikkje så veldig mykje...
Mamma_til_isabella Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Godt vi har forumene og hverandre:-) Men det er iallefall helt normalt så du kan bare kose deg:)
MW** Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 hadde netopp utslag på urin prøve på kontroll nå i mai- den ble sendt inn til dyrking. Men legen mente at den slo ut pga forurensing (utflod osv)- så jeg levert ny prøve nå denne uka og den var helt fin. Tror det er vanlig å ha en og annen urin prøve som slår ut litt i løpet av svangerskapet. og som regel er det forurensning i prøven. Jeg blei også litt stressa- iom at jeg har vært litt slapp og sliten i det siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå