Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 hei er det noen her inne som har blitt gravide når de har hatt cyste på eggstokken? legen sa det var fult mulig, men sitter og lurer litt her på hvordan det blir i forhold til menstrasjonen. fast mens egentlig 5 hver mnd. april kom tanta den 9, og i mai den 13. denne mnd har hun fortsatt ikke kommet på besök. jeg vet jeg kan bli gravid selv om den er der,men litt vanskelig å vite når jeg skal evt besök, så lenge tanta er litt usikker på sine besöks tider for tiden? tenkte på evt når skal jeg teste meg? takk for alle svar...
Gjest -<<- Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Qué? Når skal du på besøk når tanta er usikker på besøkstiden..? Først og fremst; det er ikke flaut å si "mensen" når man har passert femten. Forøvrig er det nesten umulig å spå når du har eggløsning om syklusen din er blitt uregelmessig, og dermed også vanskelig å si noe om når du eventuelt kan ta en graviditetstest. Mulig eggløsningstester kan være til hjelp.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Hehe.. Jeg fokuserer kun på det ene spm ditt jeg; JA, du kan bli gravid selvom du har cyster på eggstokkene. Jeg har hatt massevis av dette i flere år. Har et barn på naturlig måten og venter nå tvillinger ved hjelp av ass befruktning, grunnet min mann, ikke meg... Jo mer du venter på mensen, jo tregere blir den er nå min erfaring..
LilleTrille med en tulle Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Ang cyster så er det litt vanskelig å si noe om graviditet når du ikke opplyser hva slags cyste det er. Finnes mange forskjellige cyster... Uansett så ble hvertfall jeg gravid med 2 vanncyster på eggstokken.. Men de er helt ufarlig, og forsvinner som regel av seg selv etter en stund... De er borte nå etter graviditeten startet....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 beklager att jeg puttet inn litt humor i mitt innlegg =) jeg vet jeg har egglösning så lenge jeg får mensen. men mitt hoved spörsmål her var vel litt mere hva dem som har hatt samme problemet har opplevd. det er ikke noe problem og regne ut egglösning det har legen fortalt meg hvordan jeg skal gjöre + egglösnings test=) for oxo å gjöre mitt spörsmål enda klarere : hvordan har dere kjent på kroppen at dere har värt gravide? å hvor mye har deres menstrasjoner flyttet seg hver mnd (om den har gjort det)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 tusen takk for svarene deres =) det er en vann cyste så det er ikke noe fare med den=) mensen kommer når den kommer her men jeg har alltid värt 100% 5 hver mnd uten om etter denne kom på eggstokken. tack igen i allafall=)
Gjest -<<- Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Jeg kjente ikke på kroppen at jeg var gravid før lenge etter positiv test, type 6-7 uker på vei. Min syklus var dønn regelmessig til tross for cyste på eggstokken. (Det ER jo et problem å regne ut når man har eggløsning om man ikke vet når mensen kommer, all den tid eggløsning stort sett kommer 10-16 dager før mensen. Men joda, med el-tester lar det seg nok fint gjøre. Man behøver forresten ikke ha eggløsning selv om man har mensen, men de fleste har jo det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå