Gjest Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Saken er at gutta går i en bhg ca 10 minutters kjøring unna. Det sånn noenlunde på veien til min jobb, men en liten omvei er det. Vi har fått tilbud om plass til begge i en bhg rett ved der vi bor, og som vi uansett kommer til å flytte minsten til neste år når eldste begynnner på skolen. 5 åringen har altså bare ett år igjen i bhg før skolestart. Den nye bhg er veldig bra, og har flotte utearealer. Der de er nå har vi ikke alltid vært like fornøyde, men gutta trives og blir tatt godt hånd om. Det er mest det pedagogiske opplegget og mye sykefravær som er problemet der. Bestevennen til eldste skal også bytte til den nye bhg dersom vi gjør det. Er dette dumt, med tanke på at det kun er for ett år - eller hadde dere gjort det ? Der han er nå må han uansett bytte avdeling, og kommer til å være i et annet hus enn de er nå. Synspunkter ? Må bestemme oss i kveld.....
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Jeg ville flyttet. Han skal jo begynne på skolen om et år, og det er sannsynlig at han da skal begynne sammen med barn fra den nye barnehagen. Vi har tatt motsatt avgjørelse for vår jente, men vi er KJEMPEFORNØYD med vår barnehage. Hadde vi ikke vært fornøyde, hadde vi glatt skiftet.
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Den nye Barnehagen ligger mellom to skoler, og det er to andre bhg som ligger enda rett ved siden av skolen jr skal gå på. Her er det ikke plass. Jeg vet ikke om det er unger fra "hans" skole der, men jeg håper det. Der han går nå er det ingen på samme alder som sogner til skolen hans. Det stresser meg litt....
2flottebarn;) Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Jeg ville byttet. Selv om det ikke er unger fra hans skole, så er det i hvertfall barn fra nærmiljøet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå