mamma`n til gullungen Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Kjære vene! Her er det masse feil! Personen som har skrevet dette har ikke satt seg godt nok inn i hva dette handler om. Er utdannet ernæringsfysiolog, og kurser i lavkarbokosthold, så dette tør jeg påsta jeg har greie på. Her er det masse tullprat!
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 å? hmm.. så ekkelt da. for jeg bruker iform til ganske mye :S de har jo vist linker før til kildene. men det er jo forskjellige folk som skriver da.. men er jo merkelig visst det er så mye feil. er bare så mye styr rundt denne dietten..jeg har ikke prøvd den da..
mamma`n til gullungen Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Jeg tror det er mange som får lagt ut artiklene sine der. Dessuten har folk ulikt syn på hva som er sunt. Denne personen har tydeligvis ikke mye tilovers for lavkarbo... Generelt sett så skal man være forsiktig med å tro på alt man leser på nettet. Kjente sider som vg og dagbladet slår også opp store oppslag om at det ene og det andre er farlig..... Skal man tro på alt, så blir det meste skummelt etterhvert;)
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 mmhm.. vet. jeg burde vært litt mindre naiv og kanskje undersøkt mer på nettet før jeg la linken ut her. jeg kan nok kanskje være litt godttroende til tider. men neste gang skal jeg google mer.. kanskje søke på wikipedia.. eller bare la folk styre som de selv vil.. kanskje jeg bare skal slutte og blande meg rett og slett hehe..
marinas skatt Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Jeg og mannen min har begge gått på ketolyse over lengre tid i samråd med lege. - Kan ikke se at dette i utgangspunktet skal være mere farlig enn andre dietter. - Men , om man har høy hb kan det ved ketogene dietter være noe økt rissiko for blodpropp , da man jo spiser mye fett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå