Gå til innhold

er det no vi kan puste lettet ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa deilig a vaere ferdig med 1. trim, kvalmen skal jo gi seg og energien kommer tilbake, jippi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit! Var du i dårlig form i første trimester? Jeg har ærlig talt ikke merket stor forskjell, men så var jeg ikke dårlig i første trimester heller. Men magen vokser og "bobler" nå! :)

Har forresten ennå ikke fått med UL, og jeg vet ærlig talt ikke om jeg får noen heller.. Legen min i Norge er typisk nok på ferie i syden denne uka, men jeg skal ringe han i neste uke. I verste fall blir det privat UL en gang i uke 22 sannsynligvis.. Vel, vel. Heldigvis er ikke UL noe man "trenger", det forandrer jo ikke forholdene mine i magen eller noe! Håper han/henne har det bra der inne, i alle fall!

Velkommen, nok en gang! Håper semesteret gir deg ro og fred og god form! Og at alt går bra for oss alle fire! :)

Skrevet

Velkommen:)

joda kvalmen skal jo gi seg. Hvis du er av de heldige. Det er ikke jeg. Klagesutre....(uke 18)

Håper at formen din blir bedre og at 2.trimester blir en hyggelig opplevelse :)

Skrevet

Disse ukene etter at kvalmen ga seg (ca uke 14-15) har vært mine beste som gravid noen gang!!! Er i uke 20 nå. Nyter at det romsterer i magen, kjenner (enda) ikke bekkenet(det var jævlig tidlig i begge de andre svangerskapene), og vekta har gått nedover. I tillegg dukka det opp ei jente på ultralyd, og det var et sjokk. Vi har to gutter fra før, og har ikke tenkt tanken på noen annen mulighet.

Så i det store og det hele: Nyter dagene her og nå! Håper herligheten varer. Og håper alt godt for alle dere andre, selvfølgelig!

Skrevet

Romeren: sa bra at du er i form da og sa koselig at du kjenner Boblene= babyen.

Kjenner at stemningen her inne er mer avslappet enn inne pa 1.trim. Og den roen tror jeg vi trenger, sa kan vi nyte graviditeten mer. Koselig med jente da Bidleba, hun holder nok gutta i sjakk skal du se, he he..

Kos dere og lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...