Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Noen andre her som sliter med å amme på vanlig måte og må bruke ammeskjold? Hvordan funker det for dere? Går det greit eller syns dere det er et kav?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 jeg fikk ikke til ammingen... Lillemann sugde feil og jeg fikk blemmer på puppene... Det var ikke særlig godt... prøvde meg med ammeskjold også, men fikk det ikke til å fungere... dessverre:-/.. men, jeg har en venninne som brukte ammeskjold til amming i et halvt år med sin jente.. Hun fikk beskjed på helsestasjonen at bruk av ammeskjold ville redusere melken hennes, men hun hadde mer enn nok hele tiden... og det fungerte kjempefint for henne.. Sliter du med ammingen?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Jeg sliter med ammingen ja. Gutten min er ikke mer enn 9 dager,så jeg håper d kommer seg etter hvert,men problemet nå er at han ikke åpner munnen skikkelig når han skal suge av brystet,og dermed får han ikke rette teknikken. Det ender med frustrasjon både fra min og hans side,og dermed fant jeg ut at ammeskjold funker mye bedre. Da får han hvertfall i seg mat. Har ikke snakket med helsesøster om dette enda. Men hvorfor reduserer det melken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå