Kitsune Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Noen som kan dele erfaringer når det gjelder luftsmerter? Har hatt så utrolig vondt i dag, så jeg har nesten ikke klart å rette meg opp... Begynner å bli bedre nå da, men ille mens det har stått på.... er 14+6 idag. Fint å høre om andre har opplevd sånn også, så man slapper av og ikke blir stressa for at noe er galt:)
nr 2 i oktober? Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 hadde også mageknip i dag (uke 22), varte i en time ca tror jeg... måtte bare legge meg på sofa selv om jeg hadde tre barn her på 1,5 år, snart 2 år og 3 år. ble ganske bekymra selv, men tror i grunnen det kom av at jeg var så sulten og så spiste jeg noen gomp-drops
"nøtteliten" Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Har også vært (og er fortsatt) plaget med dette. Kjempevondt, Det er visst ikke farlig, bare veldig slitsomt og vondt. Det hjelper å ta en spiseskje karve. Sånn krydder som blir brukt i surkål. Skyll ned en teskje slike frø med e glass vann. Virker kjapt for meg i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå