Gå til innhold

kun ordinær UL i uke 18, men har lyst på en til?=)


nikita_19

Anbefalte innlegg

Har så lyst til å se hvordan lille gutten min ser ut nå, selvom det egentlig kanskje er "bortkasta" penger da men, hvor mye koster det egentlig?

Og hvor får man tatt det igjen? Man kan vel ikke ta det på det sykehuset man tok det på første gangen?

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en del privatklinikker i de fleste byer, der man kan få

tatt ultralyd 2D og 3D.

Betalte selv 1200; da vi tok 3D:)

 

Hvor i landet holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg/vi var på 3d ultralyd i dag, her i Trondheim. En helt fantastisk opplevelse. Den lille snuppa vår har fått pappans nese og munn :) Vi betalte 1350,-, eller det blir vel mer korrekt å si at svigermor betalte egentlig ;p... Jeg synes det var givende. Og det forkorter "ventetiden" litt for vår del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på østlandet, Nes i akershus.

ja hadde håpet at det forkortet tida litt ja, begynner å vente litt nå=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira06

Det er en kjempe bra privat klinikk som ligger på Lysaker rett utenfor Oslo. Tror de heter Ultralydklinikken eller noe sånt. Der tar de både vanlig ultralyd og 3D, men har som krav at man må ha gjennomgått ultralyden i uke 18 først. En undersøkelse der koster 900 kroner.

Har bare hørt positive ting om dette stedet, og skal på 3D undersøkelse der på torsdag. Gleder meg til å "se" babyen en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en som heter Martin Lundring som har klinikk på Jessheim, han har privat UL. Koster vel 1300 kr tror jeg. Da får du med en cd hjem med bilder og filmsnutter. www.spesialistsenteretforkvinner.no er nettsiden hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest påtjukken

Vi valgte å gå til 3d-ultra i uke 26 og det anbefales så absolutt :) Vi valgte Majorstuaklinikken i Bergen.

 

Føler IKKE at det var bortkasta penger. Vi fikk en medisinsk undersøkelse og fikk vite at babyen fortsatt er sunn og frisk, bare det er verdt de 1200 kronene. Så fikk vi 3 kvarter live-show med knøttet vårt! Bildene og filmen er også morsomt å få med seg, har mange venner og familie som er kjempe nysgjerrig på den lille. Tenk så morsomt det blir for babyen å se når den vokser til!

 

Vi var også overrasket over hvor bra kvaliteten var :) Og vi fikk se at den lille hadde arvet mammas nese og pappas hake, moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy :D får veldig lyst til å bestille meg time nå. Får prate litt med samboeren min først. Er i uke 27 straks så er ikke forseint det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal på 3d ul i uke 30/31.. 10 juli. Dette er på ultralydklinikken på lysaker i oslo :) Gleder meg som bare det til å se min lille mikro bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg ultralyd, 3D/4D på jessheim. Fikk time 1 juli så nå gleder jeg meg hihi! Da er jeg 29 uker akkurat så blir gøy =P

Takk for alle råd !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra..vi var der nettopp,han er kjempflink fyr og veldig hyggelig også.Kjempespennende å se...veldig koselig og sinnsykt fine og klare bilder.Er verdt hver eneste krone for å se at alt er ok,sunn og frisk....og vi fikk masse masse bilder og film.

Bare å glede seg.Det er spennende,virkelig.

Lykke til,skal tenke på deg den 1.juli...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...