Gå til innhold

Har dere stor hage?

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har egentlig ikke hage. Har beite, det er ca 40 mål. Men det er inngjerdt. Vi klipper gresset og legger det i siloen. Eller vi har gjort det, det blir jo x-sambo sin jobb nå.

Ellers har vi stor terrasse, og stort gårdstun. Barna liker seg godt begge plasser, men best i tunet. Det er det trampoline, sandhaug med masse leker, huske/disse, sykler, traktor sparkesykkel, vogner osv.

Kommer til savne å ha stor boltreplass! Der jeg flytter nå, har vi en liten flekk på baksiden av huset. Men men, det er ikke så langt og gå til 2 fine "parker" med lekeplass =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 0 hage eller uteplass, savner det da vi leide hus før.. men er glad for at vi eier selv nå, selv om vi bor i blokk. Men er heldigvis ikke så langt å gå til 2 parker i nærheten ;)

Skrevet

Har tomt på over 2200 kvm (og plass til 10 gjestebiler i innkjørselen!)Fantastisk, vi verdsetter det mye mer enn å bo "sentralt". Litt "hage" med terrasse, bed og hekk. Frukt- og bærhage (som seg hør og bør i hus fra 1930-tallet!). Og "jungel" med store trær til å leke/bygge hytte/sette opp fuglekasser i, "naturhage"og en kosekrok med bord/benk vi kan "gå tur" til, på en sti som blir slått med ljå et par ganger i løpet av sesongen.

Bedre kan vi ikke få det :)

Har selv bodd i by,med bare en balkongkasse til å plante i. Da hjelper det godt å ha en park i nærheten. Men egen hage/skog hvor man kan være helt usjenert er mye, MYE bedre. HVOR mye bedre vet ikke en som har bodd i by hele livet. For da hadde han/hun flyttet på bygda med det samme.....

Barndom + by burde vært forbudt ved lov!

Skrevet

Vi bor i en by men heldigvis i villaområde. Vi har ikke veldigt stor hage men vi har hage. Vi har to store terasser, et lite drivhus og grasplen. Vi har to eplehekker og i tilegg to epletrær, to plommetrær og et morelltre. Vi har rips, solbær, bjørnebær, bringebær og blåbærsbusker. Vi har en liten kjøkkenhage med jordbær og masse krydderurter og sallat. Vi har også mye blomster:)

Jeg har lyst på større hage og har vurdert å flytte litt lenger ut fra byen. Guttene storkoser seg i hagen. De har huske og trampoline og en liten sandkasse. De har mulighet å lage hytte under busker og trær og de har mulighet å klatre i trær.

Jeg har lyst på en liten damm i hagen og på masse mer frukttrær og lomster men nå er det bare ikke mer plass:-(

Skrevet

Man må vel ikke bo i byen selv om man bor i blokk? finnes mange blokker og rekkehus som ligger langt utafor byen her... Mamma bor ikke i byen og hun bor i blokk og har skogen som nermeste nabo, tar bare 20 min for oss å gå til skogen ;) Synes det er flest hus i byen her jeg ;)

Skrevet

er daarlig med hage her ute ioerkenen, men vi har et pass stort innegjerdet omraadet rundt huset vaart hvor vi har sandkasse, trampoline, basseng ( som staar paa bakken, men ganske stort alikevel) og fremdeles god plass til aa sykle,leke med ball osv.

I norge derimot har vi vel et maal tomt saa der har vi grei plass, pluss at nabotomta er kommunal og sikkert aldri vil bli brukt til noe :) saa der er det kjempe flott for ungene aa leke.

Skrevet

Har ganske stort gårdsrom og hage. Syns det er kjempeherlig. God plass for barna og leke.

Eneste er jo at det er kjipt å klippe den store plenen...

Skrevet

Ikke hage etter eget ønske. Men en stor terrasse og stor lekeplass rett utfor terrassen. Deilig:-)

Skrevet

Ja, vi har stor hage, lagde plen i fjord sommer, så i år blir vi vel å kjøpe trampoline og kanskje lekestativ, slik med klatremuligheter og huske.

Skrevet

Vi har altan, platting og plen. Har ikke sånn veldig stor hage, kunne godt tenkt meg den enda større. Men er plass til å spille litt fotball/krokket, badebasseng osv. Og på plattingen der koser vi voksne oss. (skal iallefall gjøre det, når den blir ferdig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...