partyoffive Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Har dere fam./venner som tar alle 3? Deler dere de? Ikke så lett og finne har vi funnet ut. Lillemann er 14 mnd og hoyt og lavt om dagen. Klatrer på alt som er av mobler, trapper og vinduskarmer. Han er alt for mye for min gamle far. Han kan passe jentene på 4 og 6, men ikke mini. Litt for mye for nabo jenta på 15 år også han apekatten der.
Norwegian by injection Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Send han ned til meg du, he he! Her er vi vant til apekatter ;-)
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Barnevakt? Hva i alle dager er det for noe?!? ;-) Vi har ikke så ofte barnevakt, litt fordi vi bor et stykke unna familien. Skal vi først ha, må det bli en hel helg for at det skal være noe vits i. Har barnevakt i snitt 1-2 helger i året (på sommeren). Nå som vi har 3 barn har det bare vært aktuelt med barnevakt en sommer, og da delte vi barna. Mamma tok minste og svigers de to eldste. I sommer tar de samme fordelingen hver sin gang, slik at vi får to helger. Blir kjekt for ungene og deilig for oss :-)
partyoffive Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 Deal! Han kommer med UPS i morgen! he-he! Hei, svarte på tråden din sist. Du fikk mange svar etter at du 'forduftet'. har en her også som aldri kommer til og 'snip-snip'. Ikke kan jeg ta p-piller, og vi begge HATER kondomer, flytende objecter inni meg er jeg ikke så kin på....har tenkt på sterilisering selv. Men du, hva med 'planene' om en muligens nr.4??? Helt lagt på hyllen? Hvordan var Bulgaria? Alcudia var topp. Ingen kjærlighets ferie akkurat. F og jeg var mer slitne nå vi kom hjem enn når vi reiste, men barna hadde det supert!
partyoffive Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2009 Vi har lite fam. her. I norge kun min far og i Irland kun min manns mor. Vi har kun bodd her i 1 år så kjenner ikke så mange i nærmiljoet. Hores ut som dere har en god 'sommerordning' hvertfall. Kos dere da!
Norwegian by injection Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 LOL! Ja, tenk så kjekt å kunne gjøre det da! Dumt at vi bor så langt unna hverandre, det hadde vært helt perfekt! Vi har lite bvakt egentlig i forhold til alle vennene våre, sv.mor er så himla vanskelig bestandig...men hun skal jo ha de når vi reiser til Hawaii, så jeg skal ikke klage for mye. No, nr.4 here! Tror ikke det ihvertfall....vi har ikke brukt noe form for prev. siden M ble født (smart, I know) og jeg er et vrak hver enste mnd. Hater å ha det sånn, vi kan ikke forsette slik. Det ender med en nr.4 og jeg vil egentlig ikke det og hvertfall ikke nå......jeg trener og trener...orker ikke å legge på meg 25kg., jeg har "jobbet" altfor hardt for denne kroppen min, høres jo veldig ego ut, men jeg tror du skjønner hva jeg mener! Jeg vil jo jobbe litt også....litt lei av å gå hjemme nå. Bulgaria var bra, men slik hadde vi det også....S er ikke vant til å være med ungene 24/7 og jeg tror han ble litt sliten faktisk, he he! Han har vel godt av det! Så bra dere hadde det fint, fikk dere brukt EasySwimene?
partyoffive Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2009 Vet du - F ble også skikkelig sliten. provde og snike seg til en liten lur stadig vekk. Skal bare opp på rommet og hente noe jeg...What? Oh-no-no-no, you get your ass down here and play with the kids! LOL. Han innrommet det ikke da, men det var så tydelig! Sv mor hores ut som en 'interesant' dame, he-he. Passer hun de bra da? Du stoler tydeligvis på henne 100% siden hun skal ha de når dere er i Hawai? Eller har du en vennine som spaner litt e.l.? he-he Jeg skjonner VELDIG godt at du ikke er klar for nr.4. Jeg foler akkurat som deg. Jeg begynner og bli lei av og gå hjemme. V er fryktelig aktiv og begynner snart og bli klar for bhg. Ikke 100%, hver dag 8-4 type thing, men deltid snart. Vil vente til neste host for han begynner 100%, da er han 2 1/2. passer bra!
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Jeg pleide å passe barna hos søsteren min jeg (før jeg fikk egne små). Det var mye greiere å passe dem der de er vant til å være :-)
partyoffive Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. juni 2009 Og det med kroppen skjonner jeg godt. Jeg la på meg 46 og 47 lbs i alle 3 preg. Og du har jo trent så hardt.
partyoffive Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. juni 2009 Joda - min far kommer somregel hit, men det blir allikevel for mye med 'apekatten'. Min far er 70. nabojenta kommer også hit og passer jentene noen timer, men da har vi med oss 'apekatten'. Hun fixer heller ikke alle 3 stakkar. Selv om de er hjemme.
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #11 Skrevet 10. juni 2009 He he, ettåringer er en utfordring :-) Trøst deg med at det ikke er lenge til apekatten din har vokst seg større og mer fornuftig ;-)
partyoffive Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 10. juni 2009 And yes....vi brukte easy swimene. Seline mest kanskje, siden Isabell kan egentlig svomme uten noen ting. Ikke helt ordentlig akkurat, men hun beveger armer og ben i riktig retning hvertfall! LOL Supre drakter - tusen takk igjen!
Norwegian by injection Skrevet 10. juni 2009 #13 Skrevet 10. juni 2009 Det var bare koselig...bra at dere fikk brukt de, håper det blir sommer her snart også og kanskje får bade litt.....trist å tenke at det er nå midten av juni og jeg har lyst å fyre i peisen, LOL! Jeg må lese litt med jentene nå, kommer tilbake litt senere ;-)
partyoffive Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 10. juni 2009 Ja det er sikkert og visst at de er. Han er nr.3 da. Har 2 eldre sostre på 4 og 6, og de var akkurat like apekatter når de var små. og det varte hvertfall til 2 1/2 og avtok ikke for de var nesten 3 så vidt jeg husker. Vet ikke hva jeg kan forvente med en gutt...?
Fire småtroll Skrevet 10. juni 2009 #15 Skrevet 10. juni 2009 Vi har ikke hatt barnevakt siden vi fikk 3 barn, og nå har vi fire Har ingen som kan ta alle, men skulle det være tvingende nødvendig med barnevakt hadde vi nok kunne delt de så svigermor (rullestolbruker på nesten 80 år) tok de to eldste og min mamma de to yngste.. Tenkte vi skulle ta en helg på storbyferie neste vår og da deler vi de nok på denne måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå