Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Gutten min på 3 år må nå drikke parafin grunnet magen (vi har prøvd alt annet), spørsmålet mitt er; noen tips på hvordan jeg skal får dette i han? Han skal ha 10 ml kveld og 5 ml morgen.......
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Sprøyte, uten nål, da;) Og liker han det ikke, så må du faktisk tvinge. Her er det å velge mellom to onder; smaken på dette, eller få ut den knallharde avføringen. Hva er minst vondt?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Det er akkurat det vi gjør nå, vi må tvinge det i han med en sånn sprøyte...... Skulle ønske det var en "magisk" måte å få dette i han på.....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Liker ungen Sanasol? Bruk det da som premie rett etter parafinen. unger som går på parafin, skal nemlig ha tilskudd av vitaminer, så da slår du to fluer i en smekk. Eller sånne vitaminbjørner, som smaker nesten som drops:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Han får vitapan nå, men det med vitaminbjørner funker kanskje bedre :-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Det ble feil, jeg mener multivitamin... sånn gul vitaminsaft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå