**Mamma** Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Har bestemt oss for og ha bleiebøtte denne gangen, hadde ikke sist. Lurer derfor på hvem jeg bør velge. Står mellom den som er gratis på barnas hus og den de har på babyshop på kamanje til 99 kr nå. Hmmm.. Noen med erfaringer med disse??
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Har Tommee Tippee sin (eller hva det heter). Veldig fornøyd, ville absolutt brukt bleiebøtte neste gang også.
skorpi81 Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Vi hadde Tommee Tippee sin bleiebøtte, som skal være den mest luktfrie osv, men det synes ikke jeg at den var. Hver gang vi skulle skifte pose på den, så luktet hele badet helt forferdelig! Vi fylte bøtta med salmiakk og såpevann i dusjen, men lukta ble lissom aldri helt borte. Vi var altså ikke fornøyd med bleiebøtta, så vi kastet den, rett og slett. Kommer ikke til å bruke bleiebøtte noe mer.
rampete robin Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Vi startet med bleiebøtte til andre mann, men kastet den etter få måneder. Varmekabler på badet, bæsjebleier og parfymelukta til posene i bleiebøtta = forferdelig kombinasjon!!!! Må jo tømme bøtta hele tiden. Fant ut at det var mye bedre å kaste bleiene i den vanlige søpla, da denne tømmes ca hver andre dag. Billigere er det også, for posene til bøttene koster noen kroner selv om du kan få bøtta gratis.
smilogværglad:) Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 jeg har angel care, gratis fra barnas hus. veldig fornøyd med den, synes ikke det blir lukt og alle bleiene havner i samme pose i stedet for mange individuelle.
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Har agel care, et must! Kaster bæsjebleie i bleiebøtta og tissebleie i kjøkkensøpla (for å spare penger, koster jo mye for en pose refill). Bøtta står gjerne over en uke før den tømmes, og jeg har aldri kjent lukt fra den. Skal sies at den står på parkett, og ikke varmekabler..
Makko med to små gutter Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Her har vi prøvd litt forskjellig.. Begynte med en "eldre" Tommee Tippee bøtte, lite fornøyd. Tok imot gratis bøtta (angel care), og der måtte bleia dyttes så hardt ned at man risikerte at bæsjen tøt ut :-( Kjøpte en ny Tommee Tippee bøtte, som så ut som de hadde fiksa de vi var missfornøyd med fra før. -Og det hadde de! Vi har forresten bøtta i gangen...
Eva_81 Skrevet 11. juni 2009 #8 Skrevet 11. juni 2009 Er kjempefornøyd med bleiebøtten vi har fra Angelcare. Kjenner ingen lukt, selv om den står rett på varmekabler!
blomsterjenta Skrevet 11. juni 2009 #9 Skrevet 11. juni 2009 Vi har Tommee Tippie eller hva den nå heter, og det har vært nødvendig med bleiebøtta da veslas bæsjebleier har lukta møkk helt fra starten;) er veldig fornøyd. Har vel brukt endel kroner på refill, det koster 100 kr per pakke, har brukt 6 stk så langt, og hun er snart 7 mnd. Har ikke varmekabler på toalettet der vi steller henne- har skjønt at det er dårlig kombo, ja!
**Mamma** Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2009 Tusen takk for mange svar. Tror jeg aventer litt og ser ann behovet jeg da.. Kanskje jeg ikke har behov for det nå heller.. Men takk igjen for svar, veldig greit og få høre andres erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå