Gå til innhold

Pinlige foreldre-øyeblikk... (inspirert av vindu til høyre her)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på en gang, og da rødmet jeg skikkelig altså...

Vi hadde besøk av mor, tante og bestemor, et lite og koselig familieselskap.

Datteren min på 4 hadde besøk av en venn på samme alder, de lekte oppe i 2 etg (jeg trodde de var på barnerommet, men nei..)

Etter en liten stund kom de løpende ned.."Se mamma, vi har funnet tyggis!" Men det var ikke en tyggis pakke de hadde funnet, nei det var hver sin kondom de kom ned med!!

Og ja , -ALLE så dette, inkludert min bestemor :/

Skrekk og gru- det var PINLIG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.

Har ingen pinligeforeldreøyeblikk ( ennå) men da jeg var 20 skulle jeg flytte, og min mormor ville komme å hjelpe meg med å pakke og vaske. Etter en stund forvilla hun seg inn på soverommet og opp i nattbordskuffen min, Det første hun så var selvfølgelig min turkise rabbit. Jadda, jeg var kjapp til å smelle igjen skuffen da, sa jeg skulle ta soverommet selv, før jeg sprang ut på kjøkkenet for å fortsette der.¨

Har heldigvis aldri blitt nevnt igjenda:)

Skrevet

haha... huff. Blir flau av å lese sånt:) Min historie er ikke akkurat i samme sjangeren, men dog like flau.

Skulle hente 4 åringen min i barnehagen og satte meg ned på en benk for å snakke litt med gutten før vi dro hjem. Ved siden av oss satt en søt liten jente med asiatisk utseende sammen med sin mor. Gutten min, som ikke helt hadde lært seg forskjellen på han og hun peker plutselig på jenta og sier: "Han har brun hud. Han ser ut som en ape!"

Jeg trodde jeg skulle dø!!:) Rasisme, mobbing, hva føler moren, ALT raste gjennom hodet mitt!:) Huff... prøvde selvfølgelig å si til gutten min at sånn er ikke pent å si, alle er like fine osv osv, men huff, det var dritpinlig. Hvertfall siden jeg og moren aldri har vært på hils.

Skrevet

Vi var på legevakten en natt med lillemor som da var 21mnd. Hun var egentlig ganske så dårlig form og lå over fanget til pappaen. Etter en liten stund kom det en afrikaner og satt seg rett over oss. Lillemor våknet til, og skulle plutselig leke. Så begynte hun å vise frem lekene til mannen, og smokken sin. Snakket litt til han, men han svarte ikke. Så begynner hun å danse og synge for han. Så ser hun på meg og sambo med de største øynene og peker på mannen ; APEKATT! Åh, så fin apekatt. Apekatten har briller.. og masse hår!

Vi prøvde å si det var en mann, men hun ville ikke høre! Endelig kom legen, men da ble det hyyyyl! Hun ville jo ha med apekatten hjem.. Syns det var kjempe flaut, og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre:S

Hun blir også kjempe glad og roper NISSEJENTA hver gang vi ser en mørk mann med langt skjegg... *taungenunderarmenogløpe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...