Miss Dynamite Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Jeg er virkelig glad du er til.... Du kom med akutt keisersnitt..På en hard måte..Følte det alltid var min feil. Hva gjorde jeg galt?? Du gråt, dag som natt.. Sov 3 timer i døgnet.. Var dette også min feil? Du smilte litt, men lo aldri.. Du lekte aldri. Når du var 4 mnd,tok du i din første leke. Gleden min var utrolig stor! Er du normal allikevel?? Åpne opp hendene dine vennen..Du trenger ikke holde dem lukket hele tiden..Ikke rist så min kjære.. Er dette min feil? Du legger på deg fort, men jeg får bare kjeft av helsestasjon.. Hva har jeg gjort galt!! De sa jeg skulle slanke deg, men jeg gjør ikke enda den feilen mot deg! Du sitter!! 6mnd satt du selv.. åh så stolt jeg var!! en normal ting ser jeg!! Beklager at jeg drar deg til manuell terapaut hele tiden.. Men det er vel kanskje min feil,at du har sterk KISS 2.. Jeg elsker deg. Du puttet en ting i munn!!!7 mnd.. åh gleden kom så tilbake! Fysioterapauten sier at hun ikke vet hva feilen med deg er, men at du er ei herlig jente... åh ja det er du virkelig.. Du er 8 mnd.. Du kan ikke rulle, men jeg viser ikke min bekymring, men oppmuntrer deg, selv om det renner en tåre på min kinn! flink er du uansett... Du sover fortsatt aldri.. Mammaen din sliter sterkt, men jeg må.. må komme meg over det, og godta at du ikke vet hvordan det skal gjøres.. Jeg vet ikke hva jeg har gjort feil,mitt kjære barn.. Men uansett hva det er, eller hvordan du kommer deg. vit at mamma elsker deg mer enn noe annet..
Miss Dynamite Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2009 vet ikke hvorfor jeg skrev det jeg.. måtte bare få det ut på en slitsom dag..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Rørende innlegg som viser hvor glad du er i barnet. AT du gjør alt for å hjelpe henne. Lykke til og en god klem på en slitsom dag
Miss Dynamite Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 tusen takk klem tilbake sitter endelig i sofaen, første gang idag...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Det var nydelig skrevet! Sikekrt godt å få ut! *tørker en liten tåre* Du har gjort og gjør så godt du kan! Mer kan du liksom ikke få gjort...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Og du, jeg er sikker på at dette ikke er din feil! Ikke tenk slik, kjære deg.
Miss Dynamite Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2009 Hihi....takk.. Har vel ca 100 slike skrifter, som mååå komme på "papir" med en gang, for lett å bli tøft til tider, og da er det eneste måten å få det ut...
Miss Dynamite Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2009 neida, det er nok ikke det, men man føler lett på det, når man henger etter med alt! og leger hakker på en... Men man må bare prøve å legge den tanken vekk...
Miss Dynamite Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. juni 2009 så koselig å høre at noen blir rørt avbare noe jeg skriver sånn tvert..hihi
Miss Dynamite Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 10. juni 2009 du er god du vennen.. hva skulle j vel gjort uten deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå