Prish Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Jeg er gravid i uke 9 med nr to. Sist husker jeg at jeg hadde mye stikking og vondt på denne tiden i svangerskapet. Nå har jeg såvidt litt murringer. Er det grunn til bekymring eller er det bare at livmoren har vært utvidet en gang før? Noen som kan huske?
* 5 om dagen * Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 det er nok båndene som utvider seg denne gangen også.sånn har jeg hatt alle de 5 gangene jeg har gått gravid,så det er helt naturlig :-))
Gjest mphs Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Båndene har alt vært strekt før og samme med livmoren. Andre gangen var det kun litt ubehag av og til, ikke i nærheten av voksesmertene om var første gangen.
* 5 om dagen * Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 rart,jeg hadde det hver gang jeg, men så var graviditetene med ca 5 års mellomrom,eller noe sånn...
Prish Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2009 Takker for svar. Da var er det forhåpentligvis det jeg trodde. At båndene har vært strukket før. Godt å høre. Er 3 år siden sist. Da koser jeg meg videre med min lille mage ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå