Gå til innhold

Datteren min har klippet ei venninde i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det ble VELDIG kort i panneluggen, sånn at det er blitt piggsveis.

Uff må nesten le også...

Men jenta kan ikke gå til frisøren for å rette på det, må nok vente til det vokser ut igjen :(

Tenkte litt på om jeg skulle ha betalt for en klipp? De var jo to om det, men likevel... Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det har skjedd i bhg, er de de som har ansvaret.

Jeg hadde nok ikke tenkt på å betale klipp, men selvfølgelig beklaget veldig ovenfor foreldrene.

Sånt skjer med unger og saks.

Hvor gamle er de ?

Skrevet

Datteren min er 5, venninden er 4. Venninden hadde visst ønsket seg pannelugg. Men hun hadde nylig klippet seg, og "endelig" var alt like langt..Var mamman som ville at alt skulle være like langt. Og da blir hun klippet selvfølgelig :) Huff a meg

Skrevet

ha ha ha...man må regne med litt svinn...

Skrevet

Hehe, vi har vært jenta som ble klippet. Må vel ta det som en del av underholdningen... Da lærte vi den...

Skrevet

Det er jo aller mest moro da. Unger finner på så mye rart altså:-) Og så er det jo ikke det værste de kunne finne på. Håret vokser jo ut igjen!

Ville ikke betalt klipp. Evt bare hvis foreldrene til den andre jenta var kjempesure og mente at det var deres feil, så kanskje jeg ville vurdert det kun for å få saken ut av verden. Men jeg regner vel med at de andre foreldrene ler litt av det de også. Men det går jo an å vise litt medfølelse, og si at du håper håret snart vokser ut igjen:-)

Skrevet

Jeg traff moren til en som eldste går i klasse med, hun kunne fortelle at datteren hennes var kommet hjem forrige uke med en del kortere hår enn når hun hadde gått på skolen den dagen :o) Min kjære datter hadde da lekt frisør :/ Hun vil bli frisør når hun blir stor, meeen som moren til hun andre sa, hun kan vente med å klippe andre til hun er litt eldre :P hun lo heldigvis, men jeg ble utrolig flau :/ (hun kunne jo ha ringt å gitt beskjed, for det er slike "hemmeligheter" jeg ikke hadde fått vite :o) )

Lærte hun?? Neida, i går kveld klippet hun seg selv. Vil ha pannelugg.. Og det ble det, på hele 3 cm :o) Så nå er det bestilt frisørtime i håp om å kunne gjøre noe med fronten :P

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Nei det synes jeg ikke. Enig i det som ei over her skriver at så lenge det var i barnehagen så har de som jobber der ansvaret for å følge med.

Skrevet

Håper jeg hadde klart å se humoren i det hvis det var mitt barn som ble klippet... He he...

Skrevet

He-he.. Så mye rart de har for seg. Måtte flire.

Hadde ikke betalt for klipp, det er jo sjarm i det:-)

Skrevet

Er faktisk ikke ditt ansvar så lenge det skjedde i barnehagen. Unger og særlig småjenter leker ofte frisør, så voksne bør passe på å sørge for å holde saker ol. unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...