♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Vært å handla idag på Coop Mega, og siden vi er Coop medlemmer kjøpte vi også bleier der. Fordi det er 10 kroner direkte i avslag på prisen. Men, når vi hadde betalt og så på lappen fikk jeg sjokk. Årets PRISSJOKK!! En pakke Libero New Baby, nyfødtbleiene i størrelse 1- kosta 39,90 Med fratrukket rabatt blir det 29,90. Er vel 27 bleier i pakken. MEN, på Prix betaler en 21 kroner for samme pakken, 11 kroner om en trekker fra rabatten på 10 kroner. Jeg leverte de inn igjen, fikk 30 kroner tilbake for bleiene på Mega, gikk til Prix istedet og fikk 2 pakker for 22 kroner!!! Enda hadde jeg 8 kroner igjen og hadde jeg plussa på 3 kroner hadde jeg fått 3 pakker for nesten det samme som en på Mega. Om ikke det er høy prisforkjell vet ikke jeg. Vet hvertfall at jeg aldri skal kjøpe de minste bleiene på Mega igjen, og sjekke prisen mer nøye neste gang. På Rema koster de samme bleiene rundt 20 kroner tror jeg. Bleiene som Jonas bruker i størrelse 6 Libero koster forresten bare en krone mindre på Prix enn Mega. Så prisforkjellen gjelder ikke alle Libero bleiene. Da vet dere det- anbefaler IKKE å kjøpe de minste Liberoene på Mega!!! Uansett smart å sjekke prisen ja
~sjiraff~ Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Sjokk og sjokk... Burde ikke komme som et sjokk at Coop Mega er dyrere enn mange butikker på det meste? Hvor mye kostet det deg å ta den ekstra turen innom prix da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå