Gå til innhold

Kvalme en uke etter befruktning???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde eggløsning og sex søndag for 1 1/2 uke siden. Nøyaktig en uke senere kom kvalmen som kastet på meg, og jeg har vært kvalm siden. Kan det være svangerskapskvalme?? Andre som evt. har opplevd dette så tidlig? Blir en lang uke før jeg kan teste.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planlagt graviditet?? Jeg har neppe svaret på det, men selv så fant jeg ganske fort ut at jeg var gravid, og idet jeg leste av graviditetstesten ble jeg kvalm... så lurer på om det kan være psykisk om man vet at man skal bli kvalm osv

Skrevet

Jeg har vært kvalm så tidlig i alle mine svangerskap.

Skrevet

Jepp er fult mulig.

Fikk symptomer tidlig denne gangen, sa til sambo 1 uke før ikm at jeg var 100% sikker på at jeg var gravid.

Hadde ingen tvil.

Skrevet

Planlagt og planlagt....vet ikke helt hva jeg skal si, Mistet for to mnd. siden og hadde igrunn tenkt å vente til etter sommeren før vi prøvde på igjen. Så slett ingen krise om det skulle skje nå :) Vi er veldig fruktbare, så det hadde ikke forundret meg om det satt en spire etter en liten "ooops" etter noen rødvinsglass :)

Får vel bare vente å se. Har noen billig strimler liggende, kan prøve å teste med morgenurin på lørdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...