Gå til innhold

=) fikk kjolen min fra dhgate igår..Oooooog->

Anbefalte innlegg

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

..ble veldig veldig positiv overraska=D

Kan absolutt anbefale dette nettstedet!

Sendte inn bestillingen den 26 mai fikk den på døra av postbudet igår! Veldig bra service.

Har ikke prøvd den på ennå, men det er fint broderert og tykt fint satengstoff. Svært lik bildet av kjolen, kanskje litt større broderier og ikke så glansfull som på bildet, men det gjør absolutt ingenting:) Gkør bare at kjolen ikke er så "overdådig" som den vises på bildet. Men likevell skikkelig prinsessekjole-akkurat som e hadde lyst på! Til den nette sum av 780kroner uten porto og uten toll=D

Så nå skal e ta mål av barna (og av mannen?) og bestille litt mer;)

Her er linken til kjolen min forresten:

http://www.dhgate.com/p_ff8080812162570f012167a1407975ec.html

(må sikkert fjerne et mellomrom eller to)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, på tide... Gratulerer:-) Jeg har bare ventet på dette innlegget:-)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hehe,og e har bare venta på å skrive dette innlegget;P Neida, men e har vært nervøs for hvordan kjolen kom til å bli. Og tror det er mange som er like nervøse som meg for å bestille en så viktig ting som brudekjole fra kina. Så tenkte kanskje det var greit å oppdatere kommende bruder om hvordan service og kjolene virkelig er:) og som sagt, det tok bare 14 dager..nervepirrendes ventetid!

Skrevet

Hehe, tenk på meg da..sånn har jeg det hver eneste gang!

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet
;) du er vel nesten nervevrak du da hehe;P. Håper bare kjolen er fin på!! Tenkte på å bestille underskjørt (sånn med 2ringer) fra jkdress..men er så usikker. Må vel kanskje ha 2ringer til en sånn kjole for å få litt fylde vel? Mye å tenke på her, for ikke å snakke om slør:S
Skrevet

Flere som er nervevrak her!! Min kjole ble sendt 2. juni og enda har jeg ikke hørt noe, får ikke spora den heller... Stress!! Drømte i går at den kom med kritthvite, korte FILT-ermer, haha, tror det går litt inn på meg denne ventinga...

Meeen.... Utrolig kult å høre at du har fått din, og at du er fornøyd!!!! Håper du danser rundt foran speilet og smiler:)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Oi, skjønner at du er nervøs ja;) den er nok sikkert rett rundt hjørnet skal du se=D

Nei ikke noe dansing forann speilet ennå nei-skal prøve den først imorgen. Ta den med til mamma.er så redd for at den skal bli skitten av små barnefingrer så skal ha den hengendes der. Men må kjøpe meg en kjolepose..noen som vet hvor de har ganske rimelige sånne poser? Og så jo at det var litt skrukker på kjolen..hvordan skal man få de bort? Er litt redd for å ta i bruk strykehjernet ja..

Skrevet

Jeg har også tenkt på det med stryking, men det skal vel være mulig på litt lav temperatur??

Kjoleposer får du også kjøpt på nett da; jkDress, E-bay etc...

At du har greid å ikke prøve den!!! Jeg tror jeg ikke kommer til å greie å vente, gleder meg bare til å se den! Foreløpig løper jeg rundt med slør nesten hver dag;)

Skrevet

Jeg fikk min i går og prøvde den på i dag og den er 15 cm for kort!!!! Og så ser jg på bildet at de har glemt å sy på den nederste borden! Hva nå...

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Forferdelig synd det der med kjolen din 3diamanter:/ Du får sette opp en dispute og forlange at de sender stoff og evt stropper! Det hadde e gjort!

Prøvde kjolen på idag, fikk se skikkelig på den (hadde bare sett p¨å sømmene og kvaliteten på stoffet da e åpna den), og vet dere.. E blei så mega overraska over hvor perfekt den var=D ligna helt på bildet!! E trodde at mønsteret på kjolen var større enn på bildet, men nei de var helt like. Sømmene og alt på kjolen var perfekt. Ble så overlykkelig altså. Og den satt som et skudd på, skikkelig korsett liv..ikke noe sånt billig skvip som noen mener er på kjoler som er bestilt fra kina. Skjønner e hadde flaks med selgeren min:)

Andremann; du må si ifra når kjolen din kommer og:=D er nok rett rundt hjørnet!!

Skrevet

Hei, så bra!!! Denne var også nydelig, men tror de bare glemte nederste delen så nå trygler jeg og ber om at jeg får resten av kjolen innen bryllupet... ellers blir det dyrt.

Har åpnet dispute nå, så nå venter jeg spent på svar.

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Bra at resten av kjolen var perfekt<3 Er jo nesten som å vinne i lotto dette her jo:)

Ikke gi deg, har hørt med andre som har hatt problemer med selgerne,da har de bare fått 20 dollar fratrukket prisen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...