lille sprelle Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Har en på 9 kg og må bytte ut setet nå. Ser litt på alternativer, men blir usikker. For det første - hvor gamle/høye er barna når de er 25 kg sånn ca? Har noen noen anbefalinger til type sete de er fornøyde med?
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Varierer veldig. Sånn f.eks i går var jeg og henta knekten i barnehagen. Han lekte med kompisen sin som er på samme alder, de er jevnhøye. De kom begge springende mot meg, flere ganger. Også skulle jeg ta i mot de og tøyse litt med de. Når min kom først løfta jeg han opp i lufta, så gjorde jeg det samme med kompisen når han kom springende. Og jammen skal jeg fortelle det var vektforskjell på de to... Min var ganske mye tyngre enn han andre, sikket snakk om 2-3 kg kan jeg anta.... Kanskje tom mer. Men likevel ser de ganske jevnstore ut...
lille sprelle Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2009 Men er de 3 eller 6 år eller hva? jeg har faktisk ikke peiling!!!!! veit jo at forskjellen er stor, men det må da være noen som vet sånn ca ifht ett eller annet gjennomsnitt eller noe sånt? det dreier seg om en jente som nå er akkurat gjennomsnittlig stor
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Vil anta ca 5-6 år. Min eldste er 4,5 år og ca 21 kg nå. Anbefaler HTS BeSafe Izi Combi. Kan stå begge veier etterhvert. Vi byttet til beltestol da eldste var 4 år (og ca 20 kg)
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Min 5 åring veier 15 kg og er ca 106 høy. Han sitter ofte bakovervendt i lillebrors izi combi sete når lillebror ikke er med - han er innenfor vektgrensen, og ørene er ikke over kanten på stolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå