Gjest Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 sønnen min er snart tre år, og sikler enda. det er snakk om mye. noen flere med smme "problem"? hva kan årsaken være? er det noe man kan gjøre osv??? tenker på at han begynner på storbarn til høsten, og at han bruker smekke (kjøpt litt coole smekker, så det funker jo). allerede mange barn som påpeker det, og merker at han begynner å bli obs på det selv.
alvis Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Kan han ha store/hovne mandler? Mangen barn med store mandler sikkler mye.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Hos guttungen var store mnadler problemet... Han snoret veldig også og man hørte at det var tett i halsen hans da han sov...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 gutten min blir 2 år neste mnd, og han sikler også veldig mye, det viste seg å være store mandler. jeg bruker sånne trekanta smekker fra name it, ser ut som skjerf, kjempetøffe. og ser ikke ut som smekker.
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 ok.. går siklinga bort av seg selv da eller? vet ikke om jeg vil utsette han for en operasjon lissom, ettersom det kun er siklingen som er problemet. ja, har slike smekker min og, men er så bekymret for at han skal bli mobbet eller noe når han begynner på storbarnsavdeling. og om det er noe som forårsaker det lissom. må noe gjøres, eller går det over av seg selv.
matchbox Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Min er akkurat like gammel som din og sikler også. Spesielt når han er forkjølet, men ellers også. Kanskje det er som de andre sier her at mandlene er litt store. Håper liksom det skal gå over av seg selv. Hvis jeg tar med småen til legen om dette nå, så skjønner han jo hva det er snakk om. Huff, vet ikke hva løsningen er jeg, men på en måte bra å høre at vi ikke er alene.
LadyLuck & Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 har en på 2,5 som sikler mye.. trodde først det var i forbindelse med tenner, men HS mener det kan være stor spyttproduksjon.. Dvs at spyttkjærtlene produserer mer spytt enn nødvendig..
2søtesmåh Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Min blir også snart to..Sikler MASSE:.Mulig vi aner en bedring nå når vi kuttet ut smokk helt utenom soving.... Men ikke sikker.. Min far fortalte om en kamerat han hadde..Han siklet end da de begynte åp skolen!! Men han fungerte vanlig ellers, det gikk over,- og har i dag en meget høy stilling i et kjent norsk firma...Så det blir nok folk av våre siklere også .o) Tror ikke barn tenker SÅ mye på det, det er heller vi voksne sm må passe oss og ikke snakke om det når andre barn hører på...
Zyan Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 Mi er snart 4 og sikler enda. Hun har stooore mandler, snorker høyt og hoster endel hver eneste natt. Hun har vært til utredning, men plages ikke NOK, til en operasjon. Siklingen vil hun vokse av seg fikk vi beskjed om sist vi snakket m legen i januar i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå