Chaiemae Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 I dag har jeg hatt egguttak og det ble 4 egg. Må si meg fornøyd med det siden jeg bare hadde 4 follikkler. Er jo ikke akkurat noen verpehøne da ;o) De har foreslåttat jeg skal prøve akupunktur etter innsetting (dersom det blir noe å sette inn) på fredag. Gruer meg til det siden jeg ikke liker nåler men man er jo villig til å forsøke det meste. Klarte heldigvis å få tak i hotellrom til slutt. Det var det eneste rommet de hadde på turistinformasjonen.
Simarier Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Å så spennende. Så herlig at du fikk 4 egg. Jeg har gått til akupunktur en del og jeg kjenner fint lite til nålene de setter. Enkelte punkter er ømme (men de er da ømme fordi det er der problemene mine ligger). Leste litt om akupunktur etter innsetting på vegne av en venninne, og jeg har forstått at det er en anerkjent metode for å forbedre muligheten for at egget fester seg. Lykke til!
Sofia 40 Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Så flott! Godt å høre at du fikk hotellrom også. Ønsker deg gode dager i vakre København og lykke til på fredag:-)
Magstar Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 4 egg er jo bra: ) og fint du fikk sted å bo. Aku stikkene er som mygge stikk og det klarer du fint: ) tenk det er for en god sak. Jeg er overbevist om at mine akustikk hjalp meg å bli gravid denne gang. Lykke til og hold oss (heja gjengen din) oppdatert.
ElleL Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Lykke, lykke til. Krysser fingrene for at alle eggene blir av beste kvalitet. Hold oss oppdatert. Stor klem fra:
satser & vesla Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Hei Chaiemae. Jeg krysser fingrer og tær for at eggene blir befruktet og deler seg. Jeg fikk ut 5 egg, fire av dem ble befruktet og to av dem var av yppers kvalitet - de to andre var for dårlig til frys. En av dem festet seg :-) Tvi tvi!!!
liesje Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 4 egg er jo fint, kos deg i køben idag og lykke til i morgen, skal tenke masse på deg. Akupunktur har jeg som du vet veldig tro på så jeg håper du prøver det. klem
Tjorven1 Skrevet 11. juni 2009 #8 Skrevet 11. juni 2009 4 egg, så spennende! Du trenger jo kun ett egg "det egget" for å lykkes. Nei, dette blir spennende, som ElleL sier, du MÅ holde oss oppdatert! Kos deg i deilige Køben :-) Massevis av goood babyenergi fra meg.
venusstjernen Skrevet 11. juni 2009 #9 Skrevet 11. juni 2009 Så bra! : ) Masse lykke til med innsettingen m.m. i morgen!! : ) Jeg tok akupunktur for noen år siden og synes ikke det var ille, men den første gangen man prøver noe nytt gruer man seg kanskje litt mer fordi man ikke har gjort det før og ikke vet hva man går til. Vet jo ikke om det er din første gang med akupunktur da.. men håper at det ordner seg!
lillebie på`n igjen Skrevet 11. juni 2009 #10 Skrevet 11. juni 2009 ønsker deg masse lykke til Chaiemae, og jeg krysser fingrene for at NÅ er det DIN tur ) vet du noe hvordan det har gått med egga dine? 4 holder i massevis )
Chaiemae Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 12. juni 2009 Takk skal dere ha. Ruger nå på 3 egg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå