Gå til innhold

Ang. fly....2 nødlandinger på et døgn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En i Kanada og en på Gran Canaria. Gikk bra med alle da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og en på flesland igår:) herregud!!! jeg skal fly i morgen og er nervøs! + så var det mistenkt en bombe på flesland idag og ble evakuert!

Skrevet

Uff jag hatar att flyga på grund av rädslan och dess konsekvenser om det skulle ske ngt! Vi kommer flyga till Istanbul den 6 Juli i 4 timmar.. fyfan vad jag kommer vara rädd/nervös!

Skrevet

Man lander fordi man ikke vil at det skal utvikle seg til noe farlig. F.eks. Et fly flyr veldig bra med en motor som ikke virker, men man lander alikevel i tilfelle rottefelle det merkelig skulle skje at den andre moteren også gir seg. Det samme er det med utstyr som ikke virker. Selv om man har 3-4 backup systemer snur man når et svikter. Ingen ting å frykte.

Skrevet

Den på Gran Canaria (på vei til Oslo) var pga brann...ganske farlig ville jeg tro!

Skrevet

sukk, jeg skal fly med BOEING 737 i morgen, regner med dem er ganske trygge?:/:/ please for svar, for jeg er redd for å fly

Skrevet

hehe, 737 er et av de mest brukte flyene i internasjonal luftfart, og også det som har hatt færrest ulykker. Dette går bra!

Skrevet

Personlig har jeg vært med på 2 nødlandinger på mindre enn et halvt år, så det er egentlig ikke så veldig uvanlig. Dere hører bare ikke så mye om dem på nyhetene!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk er redd for at fly nødlander?!? Det betyr jo tross alt bare at sikkerthetsopplegget deres funker... Selvfølgelig: Hadde jeg vært i et fly som måtte nødlande selv, hadde jeg nok vært litt shaky, men det faktum at det nødlander er jo ikke en "ulykke" i seg selv, bare en sikkerhetsforanstaltning! "Mange" opplever jo at fly nødlander en gang i blant! Er jo ingen krise!

Skrevet

Ja, jeg føyer meg til deg (er anonym 20.50 og noe..) Tror det bare er ekstra mye styr om det i media nå for tida, fordi det er agurktid (det er det jo stort sett alltid i tabloid-nyhetene, virker det som ;)) og de spiller på folks frykt for å selge aviser. Ikke la dere lure! Herregud, jeg husker at jeg (litt på grunn av graviditeten) fikk en søvnløs natt fordi jeg hadde lest på dagbladet.no at "nå var ikke pandemien til å stoppe" "Hundretusener kommer til å dø" (eller noe). Og hvor er den f*** svineinfluensaen nå da??

Vet dere: Jeg har tatt journalistutdanning, og vet hvordan slike ting kan bygge seg opp i hodene på redaksjonsmedlemmer. De tror de driver med noe viktig vet du, men det er jo bare sprøyt fra ende til annen...

Skrevet

Og hvor mange har dødd av malaria de siste 2 døgna da? Det er mange det, men vi frykter jo ikke myggen her i Norge.

Å fly er noe av det tryggeste du kan gjøre faktisk,- større sjanse for å bli drept eller skada på vei til og fra flyplassen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...