Juliann10 Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Tok en test idag som jeg vente på TR,dette var 2 pp. Den var tydelig positiv.!!!!!!!!!!!!!!! Hadde virkelig ikke trodd det skulle gå så fort, har bare tatt en test enda så tror nesten ikke på det, før jeg har brukt opp de 2 andre testene jeg har liggende!!!!! Hva er det første dere gjorde når dere fant ut av det? Når ringer jeg lege, bestiller UL?? OSVOSV!! Når har dere termin!? Jeg har vel ca 19.feb da, fine tid d vel?! Tror nesten jeg må på shopping imorgen, hihi;)
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Gratulerer!! Jeg har termin 31 januar. Vi traff blink på første forsøk, helt herlig. Jeg sa det til mannen min selvsagt, og måtte si det til endel av familien av forskjellige grunner, så nå vet egentlig endel det. Men ikke jobb, og ikke alle venner. Må nok snart si det på jobb, men prøver å drøye.... Skal til legen i uke ni, håper på en henvisning til UL der (har tidligere MA, føler meg fryktelig mye tryggere med UL). Ingen vits å gå til legen for tidlig.....Vanlig UL er i uke 17-18, og uten spesiell grunn "får" man egentlig ikke flere. Men lett å betale seg til en da, på private klinikker. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå