ragna79 Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Var å fikk satt inn ett egg på hausken den 21. mai. Men etter 9 dager fikk jeg mensen, ganske masse også. Så da tenkte jeg løpet var kjørt. Så jeg orket ikke teste eller noe på dag 14. har hatt endel smerter i nedre del av magen nå siste dagene. Så i går tok jeg en billig test. Jammen var den positiv, men trodde ikke helt på det. Så jeg måtte ta en til. den viste også positiv. Men måtte ta enda en til i dag tidlig. Stolte ikke på de siden det var billig tester, så jeg reiste ned på apoteket og kjøpte en cb- digital. Den viste også gravid.. sitter med den her i hånden nå.. men tørr ikkje slippe løs jubelen. Noen andre som har vært borti dette??
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 hei og gratulerer!!!for en deilig overraskelse:)))))) skal sette inn egg hos hausken neste uke jeg også...håper på positiv test jeg også GRTAULERER!)
Pia76.. Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......Så utroli arti da:D:D:D Skjønne godt att du måtte kjøpe flere tester,,,,bare for å være sikker.Hadde garantert gjort det samme jeg også Men no er du jo gravid,,,tenk det du:)))))))))))))))))))))))))))))))))) Masse lykke te i tiden fremmover:D
frk bulle Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Grautlerer så mye!!) Fantastisk!!) NYYYYT følelsen!!!!))
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 ser ut som det er mulig ja :) gratulerer!
ragna79 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2009 Takk til allesammen!! Tørr ikke tro helt på dette enda.. Skal til legen å ta hcg prøve i morra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå